[9N3] Ksenony w VW POLO 1.8 GTI 2007r.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
caravela
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2010, 14:01

[9N3] Ksenony w VW POLO 1.8 GTI 2007r.

Post autor: caravela »

Witam.
Jestem zainteresowany zamontowaniem ksenonów do autka j.w. Czy ktoś z Was coś takiego robił i może podpowiedzieć do kogo moge się z tym udac i ile może kosztować taka przeróbka?
Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Alan6R
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1343
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44
Lokalizacja: Kobyla Góra

Post autor: Alan6R »

W Polo 9n oraz 9n3 nie występował ksenon.
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat
c
caravela
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2010, 14:01

Post autor: caravela »

Wiem, że nie występował dlatego chce standardowe lampy przerobić. Stąd poszukiwanie kogoś kto już wsadzał soczewkę do tego modelu.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
k
kubcio
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 06 lip 2009, 1:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kubcio »

ja ostatnio przygladalem sie lampa od EOS-a i wydaje mi sie ze jak ktos by chcial sie bawic i ciac nadkole to by przypasowal lampy z eos-a

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 15:55 przez kubcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek Obrazek
c
caravela
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2010, 14:01

Post autor: caravela »

Przerabiać nadkoli nie będe:) Wole w oryginalne lampy wstawić soczewki. A czy te daylight wyglądają identycznie jak te w GTI (tlko, że są z soczewką?)
P.S. W pracy mam blokade Allegro dlatego nie moge wejść na podany link.
k
kubcio
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 06 lip 2009, 1:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kubcio »

sam bedziesz grzebac i policja Ci dowod rejestracyjny wezmie, do ksenonow musisz miec automatyczna regulacje wysokosci zeby nie oslepiac innych kierowcow...
Obrazek Obrazek
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote="kubcio"]sam bedziesz grzebac i policja Ci dowod rejestracyjny wezmie, do ksenonow musisz miec automatyczna regulacje wysokosci zeby nie oslepiac innych kierowcow...[/quote]
no i co z tego ?? to można zamontować, tak samo jak wymagane spryskiwacze, to nie są żadne ograniczenia.
najważniejsza rzecz to musisz miec reflektor z oznaczeniem DC/DR. bez tego poleci dowód.
c
caravela
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 05 lip 2010, 14:01

Post autor: caravela »

Gdyby nasza Policja znała się na "ksenonach" to zamiast tu post pisać to bym na komendę podjechał:).
A propos z innej beczki.
Kolego co masz GTI. Pisałeś kiedyś że zastanawiasz się nad wgraniem softu "od cup edition". Czy wiesz może czym od strony mechanicznej różniła się wersja GTI od cup edition (inna turbina, intercooler czy coś?).
Pytam ponieważ mam zamiar przerobić swoją i proponowano mi już 270KM (program sterujący, intercooler, wydech, wtryski itd. a może 180 starczy?;)
Pozdrawiam
k
kubcio
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 06 lip 2009, 1:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kubcio »

wiec jezeli chodzi o podnoszenie mocy, narazie tym sie nie zajelem bo mialem inne sprawy eksplatacyjne do zrobienia, jezeli sianko pozwoli to zglosze sie do firmy http://www.kocar.pl/ to jest ekipa co od dluzszego czasu zajmuje sie modyfikowaniem VW, bylem juz na wstepnej rozmowie i za 1480zl oferuja mi zmodyfikowanie mapy doladowania, i wzrost 150@180 km 210@255Nm.
Jezeli chodzi o roznice po miedzy GTI i CUP to nigdzie w necie nie znalazlem takich info..., mam zamiar jak bede w ASO u ziomkow usiasc w elzie i porownac nr czesci przy silniku po miedzy GTI i CUP.
z tego co sie dowiadywalem to na 80% ma inne wtryski. a reszta to domysly, ze intercooler moze byc inny, no i zastanawiam sie czy chlodzenie jest to samo.
moja polowka ma 77tys przejechane pelen serwis pelna historia napraw, czesci orginalne, chlopaki z kocaru powiedzieli ze bawienie sie w modyfikacje oplaca sie do przebiegu 200tys km potem juz moga byc schody.
no i stwierdzili ze jak by 180km bylo by malo to potem by sie zajeli wywaleniem katalizatora itp :) a na samym koncu zostawic inwestycje za ktorymi ida duze koszty.
Co do wydechu w moim polo nie mam zadnych zastrzezen boje sie ze jak bym cos grzebal to by nie dudnial jak trzeba bo np dzwiek wydawany z wydechu Milltek-a nie zabardzo mi sie podoba...
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
STAR CREAM
Początkujący
Początkujący
Posty: 112
Rejestracja: 27 sie 2009, 14:08
Lokalizacja: SZY

Post autor: STAR CREAM »

ja to bym nie kombinował z ksenonami. Potem kombinacje odbijają mi się we wstecznych lusterkach a co gorsza potrafią prześwietlić tylną szybę, przednia szybę i trafić prosto przed moja maskę tak że ja juz nie potrzebuje świateł.
francuz - creative złomology
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”