Strona 1 z 1

[6n2] zapchany katalizator

: 31 maja 2010, 23:27
autor: iwus663
moje pytanie brzmi: jakie są objawy zapchanego katalizatora i jaka jest jego żywotność w naszych polówkach??? :?:
co sadzicie o zamontowaniu strumienicy w polo 1.4 16v AUA?, czy to coś daje? jakie są zalety i wady takiego wynalazku?

Re: zapchany katalizator

: 01 cze 2010, 7:30
autor: rat4
był już taki temat, katalizator starcza do 90 tyś. km po tym czasie spada jego wydajność, przy 160 tyś. powinno się go wymieniać bądź wyciąć, możesz wyciąć go i wyciągnąć monolit za który na szrocie dostaniesz 90-120 zł, i wspawać tą oryginalną puszkę w to samo miejsce lub kupić tłumik przelotowy bądź strumienicę,
efektów poza słyszalnymi nie będzie za bardzo, może lepiej się będzie zbierał od dołu obrotów ale to i tak trudne do wyczucia.
Będzie głośniej troszkę, bardziej metaliczny pomruk.
Przed operacją dowiedz się czy stacja diagnostyczna na którą jeździsz co roku nie bada czasem spalin i czy nie przyczepi się za brak katalizatora. Ja wyciąłem kata sprzedałem i zaspawałem oryginalną puszkę, wszystko wygląda jakby nie ruszane.
więcej w tym poście:
viewtopic.php?f=13&t=14105&hilit=katalizator

Re: zapchany katalizator

: 01 cze 2010, 10:35
autor: savic
rat4
w tej motorowni mogą być kredki po wyjęciu kata za nim siedzi druga lambda

Re: zapchany katalizator

: 01 cze 2010, 12:58
autor: rat4
no to całkiem możliwe jeśli są dwie lambdy to na bank zaświeci się kontrolka
Obrazek