Strona 1 z 1
Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 04 maja 2010, 12:55
autor: silossi
Witam!
VW Polo 1,0 AAU 1994r
Do tej pory silnik działał niemalże idealnie. Kilka dni temu auto nie było używane przez 24 godziny. Po tym czasie zostało normalnie odpalone, ale silnik pracował bardzo nierówno, dusił się. Po chwili zgasł. Kolejne próby były podobne. Na następny dzień auta nie dało się już 'normalnie' odpalić. Kręci, kręci i na tym się kończy.
Przebić na kablach WN nie widać, świece wymienione. Paliwo wlałem dzisiaj bezpośrednio, ale i to nie pomogło. Od czego zacząć?
Chciałbym też zapytać o holowanie auta. Nie mam śruby, za którą mógłbym pociągnąć samochód. Czy mogę zaczepić linkę o coś innego? Ewentualnie gdzie mogę taką śrubę dostać, jaki jest jej gwint (mam możliwość dorobienia).
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam, silossi.
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 04 maja 2010, 15:48
autor: Crazy
Czujnik Hala moim zdaniem odmówił posłuszeństwa. Mieści w aparacie zapłonowym.
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 04 maja 2010, 15:57
autor: sebatec
Ta..... też mi się zdaje że hall umarł. Zanim łoko do holowania kupiłem linkę wiązałem za drążek stabilizatora - taki czarny pręt co idzie od jednego macphersona do drugiego. No a z tą śrubą do holowania i jej gwintem to różnie bywa w 86c2f zajrzyj w ten temat:
viewtopic.php?f=12&t=8959
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 04 maja 2010, 21:13
autor: kolunio21
Pierwsze co sprawdź czy iskra jest, jak nie będzie to tak jak koledzy piszą Hall padł albo cewka,
Pozdro.
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 06 maja 2010, 0:21
autor: filuś
dołączę się do tematu:
A co w przypadku jeżeli podobne objawy są na benzynie a na gazie jest bezproblemowo? Jak już na PB odpali to często ma tak, że się dławi w trakcie jazdy i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć...
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 06 maja 2010, 14:52
autor: sebatec
[quote=""filuś""]dołączę się do tematu:
A co w przypadku jeżeli podobne objawy są na benzynie a na gazie jest bezproblemowo? Jak już na PB odpali to często ma tak, że się dławi w trakcie jazdy i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć...[/quote]
Hall się kończy tak czy inaczej. Miałem tak kiedyś przed wymianą halla że po przejechaniu 20-30 km, gdy chciałem przełączyć na benzynę to silnik dławił się i gasł.
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 06 maja 2010, 17:27
autor: silossi
Pomogła wymiana palca i kopułki. Silnik zachowuje się, jak poprzednio.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam, silossi.
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 15 maja 2010, 21:45
autor: 666rad
witam, mam też problemy z zapłonem, po zagrzaniu i zejściu na niższe obroty na biegu jałowym silnik zaczyna się dusić i trzęść by zganąć po chwili, problem się powtarza po każdym odpaleniu
myślałem wymienić cały zapłon czyli kable, kopułkę i palec oraz świece, teraz pytanie jakiech firm produkty możecie mi polecić, chodzi mi o trwałość i cenę, żebym nie poszedł z torbami

aprat też będę zmieniał ale na oryg. wv koszt ~220pln w sklepie może uda się załatwić rabat jak weznę więcej
pozdrawiam!
Re: Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .
: 17 maja 2010, 16:49
autor: chiccoo
spróbuj najpierw wyregulować go, może wymiana nie bedzie potrzebna.