Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

s
silossi
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 cze 2009, 17:16

Trzęsło, dławiło, a teraz nie odpala. . .

Post autor: silossi »

Witam!

VW Polo 1,0 AAU 1994r

Do tej pory silnik działał niemalże idealnie. Kilka dni temu auto nie było używane przez 24 godziny. Po tym czasie zostało normalnie odpalone, ale silnik pracował bardzo nierówno, dusił się. Po chwili zgasł. Kolejne próby były podobne. Na następny dzień auta nie dało się już 'normalnie' odpalić. Kręci, kręci i na tym się kończy.

Przebić na kablach WN nie widać, świece wymienione. Paliwo wlałem dzisiaj bezpośrednio, ale i to nie pomogło. Od czego zacząć?

Chciałbym też zapytać o holowanie auta. Nie mam śruby, za którą mógłbym pociągnąć samochód. Czy mogę zaczepić linkę o coś innego? Ewentualnie gdzie mogę taką śrubę dostać, jaki jest jej gwint (mam możliwość dorobienia).

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam, silossi.
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

Czujnik Hala moim zdaniem odmówił posłuszeństwa. Mieści w aparacie zapłonowym.
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

Ta..... też mi się zdaje że hall umarł. Zanim łoko do holowania kupiłem linkę wiązałem za drążek stabilizatora - taki czarny pręt co idzie od jednego macphersona do drugiego. No a z tą śrubą do holowania i jej gwintem to różnie bywa w 86c2f zajrzyj w ten temat: viewtopic.php?f=12&t=8959
Das Auto.
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pierwsze co sprawdź czy iskra jest, jak nie będzie to tak jak koledzy piszą Hall padł albo cewka,
Pozdro.
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

dołączę się do tematu:

A co w przypadku jeżeli podobne objawy są na benzynie a na gazie jest bezproblemowo? Jak już na PB odpali to często ma tak, że się dławi w trakcie jazdy i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć...
Awatar użytkownika
sebatec
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 353
Rejestracja: 03 cze 2009, 17:44
Lokalizacja: Leszno

Post autor: sebatec »

[quote=""filuś""]dołączę się do tematu:

A co w przypadku jeżeli podobne objawy są na benzynie a na gazie jest bezproblemowo? Jak już na PB odpali to często ma tak, że się dławi w trakcie jazdy i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania potrafi zgasnąć...[/quote]


Hall się kończy tak czy inaczej. Miałem tak kiedyś przed wymianą halla że po przejechaniu 20-30 km, gdy chciałem przełączyć na benzynę to silnik dławił się i gasł.
Das Auto.
s
silossi
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 cze 2009, 17:16

Post autor: silossi »

Pomogła wymiana palca i kopułki. Silnik zachowuje się, jak poprzednio.
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam, silossi.
Awatar użytkownika
666rad
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 13 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: http://zeitgeistmovie.com
Kontakt:

Post autor: 666rad »

witam, mam też problemy z zapłonem, po zagrzaniu i zejściu na niższe obroty na biegu jałowym silnik zaczyna się dusić i trzęść by zganąć po chwili, problem się powtarza po każdym odpaleniu

myślałem wymienić cały zapłon czyli kable, kopułkę i palec oraz świece, teraz pytanie jakiech firm produkty możecie mi polecić, chodzi mi o trwałość i cenę, żebym nie poszedł z torbami ;) aprat też będę zmieniał ale na oryg. wv koszt ~220pln w sklepie może uda się załatwić rabat jak weznę więcej

pozdrawiam!
http://diablik.eu - Serwer Diablo 2 oparty na Diablik Mod v1.13c

Chcesz mieć w domu Amerykę głosuj na Korwina-Mikke :D
c
chiccoo
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 36
Rejestracja: 11 kwie 2010, 13:26

Post autor: chiccoo »

spróbuj najpierw wyregulować go, może wymiana nie bedzie potrzebna.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”