Strona 1 z 1
[Classic] Tuning koła zamachowego
: 22 mar 2009, 23:53
autor: Arci89
Opłaca sie odelżyć koło zamachowe???Troche poczytalem tego na necie ale jakos nie wiem czy jest sens cos takiego robic...Kwestia samego wywazenia pozniej tego kola ma zle skutki i zalezy od jakiego samochodu...chodzi mi ogolnie o Classica 1.6 czy takie wyzwanie ma sens??? I gdzie takie cos mozna zrobic oprocz zakladu tokarskiego?Dodam jeszcze ze jest przerobiony dolot i wylot swiece sportowe.
Re: Tuning koła zamachowego
: 17 sie 2010, 17:20
autor: jarek311086
chciałbym podpiąć się pod temat i zapytać jakie koło zamachowe pasuje do silnika aee? od czego oprócz polki oczywiście.z góry dzięki
Re: Tuning koła zamachowego
: 17 sie 2010, 17:31
autor: vwkas18
Arci89 moim zdaniem taki tunnig ci nic nie da
1,6 to nie 16V więc więc moim skromnym zdaniem szkoda kasy i grzebanie się
Re: Tuning koła zamachowego
: 17 sie 2010, 17:36
autor: Artpolo
No dobra a odrzucając motyw kasy.
Co to da i jakie będą konsekwencje tego koła zamachowego?
Re: Tuning koła zamachowego
: 17 sie 2010, 17:54
autor: jarek311086
różnie mówią jedni że nie warto bo właśnie to nic nie da a jak w kręgu moich znajomych maja odchudzone koła i twierdzą że auto lepiej wkręca się na obroty i czyli ma niby lepszy start z dolnych obrotów
Re: Tuning koła zamachowego
: 18 sie 2010, 8:26
autor: Skfarek
jarek311086 bo lepiej się wkręca na obroty, ale z drugiej strony pod mocną górkę jak odpuścisz gaz to szybciej z nich spada. Najlepiej by takie koło było wyważone z całym układem korbowym/sprzęgłem. Z minusów jak za bardzo odelżysz to odbije się to na komforcie i kulturze pracy, bo bardzo lekkie koło nie będzie "równoważyć" pracy silnika co może się przekładać na drgania na karoserii. Piszę z praktyki, bo sam mam u siebie taki mod ale w wersji hardcore (maks powiercone koło i dodatkowo odelżony wał), z tym że auto mam do zabawy a nie jako codzienne.