[Classic] Tuning koła zamachowego

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Arci89
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 02 gru 2008, 16:09
Lokalizacja: B-stok

[Classic] Tuning koła zamachowego

Post autor: Arci89 »

Opłaca sie odelżyć koło zamachowe???Troche poczytalem tego na necie ale jakos nie wiem czy jest sens cos takiego robic...Kwestia samego wywazenia pozniej tego kola ma zle skutki i zalezy od jakiego samochodu...chodzi mi ogolnie o Classica 1.6 czy takie wyzwanie ma sens??? I gdzie takie cos mozna zrobic oprocz zakladu tokarskiego?Dodam jeszcze ze jest przerobiony dolot i wylot swiece sportowe.
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

chciałbym podpiąć się pod temat i zapytać jakie koło zamachowe pasuje do silnika aee? od czego oprócz polki oczywiście.z góry dzięki
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Arci89 moim zdaniem taki tunnig ci nic nie da :grin:
1,6 to nie 16V więc więc moim skromnym zdaniem szkoda kasy i grzebanie się
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

No dobra a odrzucając motyw kasy.
Co to da i jakie będą konsekwencje tego koła zamachowego?
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

różnie mówią jedni że nie warto bo właśnie to nic nie da a jak w kręgu moich znajomych maja odchudzone koła i twierdzą że auto lepiej wkręca się na obroty i czyli ma niby lepszy start z dolnych obrotów
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

jarek311086 bo lepiej się wkręca na obroty, ale z drugiej strony pod mocną górkę jak odpuścisz gaz to szybciej z nich spada. Najlepiej by takie koło było wyważone z całym układem korbowym/sprzęgłem. Z minusów jak za bardzo odelżysz to odbije się to na komforcie i kulturze pracy, bo bardzo lekkie koło nie będzie "równoważyć" pracy silnika co może się przekładać na drgania na karoserii. Piszę z praktyki, bo sam mam u siebie taki mod ale w wersji hardcore (maks powiercone koło i dodatkowo odelżony wał), z tym że auto mam do zabawy a nie jako codzienne.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”