Strona 1 z 1
...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 09 kwie 2010, 20:53
autor: GrzecH
Witajcie!
Zerwał mi się pasek klinowy.....ale dojechałem do domu bez problemu.
Dałem go na drugi dzień do mechanika - i okazało się, że nie świeci żarówka z przodu, obie od podświetlenia tablicy z tyłu.....i gazowa instalacja.
Nim się zerwał jechałem na gazie ...ale w pewnym momencie (na 90% gdy się zerwał) zaczął zwalniać więc przerzuciłem na benę i było ok. Mniemam że to wtedy bo wcześniej popiskiwał cały czas....i nagle przestał - a po chwili zauważyłem palącą się "lampkę" akumulatora

Teraz jest tak, że jadę na Pb95 np 80km/h przerzucam na gaz i auto zaczyna zwalniać - 75,70,65,60 - przełączam z powrotem na benę i ......jak bym włączył podtlenek :yahoo: auto wyrywa do przodu .
Co mogło się stać?
Ktoś ma jakieś pomysły?
GrzecH
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 09 kwie 2010, 22:42
autor: litany87
coś podobnego miałem w Skodzie Favorit tylko ze na odwrót, i okazało się ze to wina gaźnika
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 09 kwie 2010, 23:31
autor: leszek
Autko na gaźniku czy na szprycy?Instalka I czy II generacji?Gdy przełączasz na lpg wszystkie 3 elektrozawory cykają?Sprawdź napięcie na elektrozaworze na parowniku bo może masz za niskie i stąd te problemy albo jeśli masz instalkę ze silniczkiem krokowym na wężu to padł sterownik silniczka krokowego.
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 10 kwie 2010, 9:29
autor: GrzecH
[quote=""leszek""]Autko na gaźniku czy na szprycy?Instalka I czy II generacji?Gdy przełączasz na lpg wszystkie 3 elektrozawory cykają?Sprawdź napięcie na elektrozaworze na parowniku bo może masz za niskie i stąd te problemy albo jeśli masz instalkę ze silniczkiem krokowym na wężu to padł sterownik silniczka krokowego.[/quote]
Silnik mam 1,05 AAU czyli monowtrysk, instalacja gazowa z 1999 roku - więc pewnie I gen .... chyba są tam elektrozawory , jednak sam nie sprawdzę :blush2: - podjadę do mechanika w poniedziałek.
....bo to mogło wystąpić w następstwie zerwania paska?
bo wczesniej jechałem na gazie i było OK
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 10 kwie 2010, 11:09
autor: Jedras
Oczywiście mogło... o ile nad paskiem szedł przewód masowy który został zerwany. Ale bardziej prawdopodobne poszedł jakiś bezpiecznik. Sprawdź bezpiecznik od gazu.
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 13 kwie 2010, 23:53
autor: leszek
Kolego GrzeH autko naprawione?może się podzielisz doświadczeniami?Kol.Jedras nie chodziło mi o to że pasek urwał jakiś kabel tylko co spowodowało popalenie żarówek czyżby skok napięcia w instalacji uszkodził je i przy okazji elektronikę od lpg?
Tak sobie tylko gdybam.
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 16 kwie 2010, 13:53
autor: GrzecH
no patrz Pan, niestety ja dałem do mechanika - 80pln skasował - ale śmiga już
.... tyle, ze gaz nie działa

Jeżdżę na benie -muszę podjechac do gazownika aby go sprawdzili.
teraz jeżdżę seicento

:piwo:
Chroniczny brak czasu - wuj jest jeszcze teraz w szpitalu - więc praca-dom-szpital.
W przyszłym tygodniu podjadę - to Wam powiem co bylo powodem

Pozdrawiam
GrzecH
Re: ...pękł pasek klinowy - następstwa tego?
: 20 kwie 2010, 22:21
autor: GrzecH
[quote=""GrzecH""]
teraz jeżdżę seicento
GrzecH[/quote]
Wczoraj zrobiłem dzwona Sejem :yahoo: mój pierwszy

Koleś jechał przede mną Pick-up'em Fordem Rangerem - zasłaniał mi widok całkowicie, na browarnej (wąska droga za jeziorem Malta- dla tych co to są "Nie-z-Poznania"

zahamował.......mnie zabrakło 2-3 metry - i boom :banghead:
Lampa, kierunek , maska, wzmocnienie czołowe, błotnik też lekko dostał

Jutro przyjedzie rzeczoznawca z PZU - bo jest AC na szczęście
.....co do gazu i paska klinowego - masakra.
......była zapowietrzona butla (?) wskazywała 1/2 zbiornika ....a był pusty.
A to że stało się to równo z zerwaniem paska to przypadek.
Mechanik po rozłączeniu kabli by się dostać do paska klinowego odwrotnie potem podłączył kable i spaliło cewkę :evil: 120 pln poszło się.......
...jak nie urok to sraczka :hello: