...pękł pasek klinowy - następstwa tego?

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

Awatar użytkownika
GrzecH
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:19
Lokalizacja: Poznań

...pękł pasek klinowy - następstwa tego?

Post autor: GrzecH »

Witajcie!
Zerwał mi się pasek klinowy.....ale dojechałem do domu bez problemu.
Dałem go na drugi dzień do mechanika - i okazało się, że nie świeci żarówka z przodu, obie od podświetlenia tablicy z tyłu.....i gazowa instalacja.
Nim się zerwał jechałem na gazie ...ale w pewnym momencie (na 90% gdy się zerwał) zaczął zwalniać więc przerzuciłem na benę i było ok. Mniemam że to wtedy bo wcześniej popiskiwał cały czas....i nagle przestał - a po chwili zauważyłem palącą się "lampkę" akumulatora :(
Teraz jest tak, że jadę na Pb95 np 80km/h przerzucam na gaz i auto zaczyna zwalniać - 75,70,65,60 - przełączam z powrotem na benę i ......jak bym włączył podtlenek :yahoo: auto wyrywa do przodu .
Co mogło się stać?
Ktoś ma jakieś pomysły?

GrzecH
"To co robimy, nigdy nie jest rozumiane, lecz tylko chwalone lub krytykowane"
l
litany87
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 16 mar 2010, 20:16
Lokalizacja: wejherowo

Post autor: litany87 »

coś podobnego miałem w Skodzie Favorit tylko ze na odwrót, i okazało się ze to wina gaźnika
VW polo II lepszego autka nie ma:D

fotki mojej malej Polinki:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc1 ... 539be.html

Sprzedam półkę tylną do VW Polo II , pasuje także do golfa II, bez dziur lekko peknita (da sie naprawic) 30zl +
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Autko na gaźniku czy na szprycy?Instalka I czy II generacji?Gdy przełączasz na lpg wszystkie 3 elektrozawory cykają?Sprawdź napięcie na elektrozaworze na parowniku bo może masz za niskie i stąd te problemy albo jeśli masz instalkę ze silniczkiem krokowym na wężu to padł sterownik silniczka krokowego.
Obrazek
Awatar użytkownika
GrzecH
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GrzecH »

[quote=""leszek""]Autko na gaźniku czy na szprycy?Instalka I czy II generacji?Gdy przełączasz na lpg wszystkie 3 elektrozawory cykają?Sprawdź napięcie na elektrozaworze na parowniku bo może masz za niskie i stąd te problemy albo jeśli masz instalkę ze silniczkiem krokowym na wężu to padł sterownik silniczka krokowego.[/quote]


Silnik mam 1,05 AAU czyli monowtrysk, instalacja gazowa z 1999 roku - więc pewnie I gen .... chyba są tam elektrozawory , jednak sam nie sprawdzę :blush2: - podjadę do mechanika w poniedziałek.

....bo to mogło wystąpić w następstwie zerwania paska?
bo wczesniej jechałem na gazie i było OK
"To co robimy, nigdy nie jest rozumiane, lecz tylko chwalone lub krytykowane"
J
Jedras
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:50

Post autor: Jedras »

Oczywiście mogło... o ile nad paskiem szedł przewód masowy który został zerwany. Ale bardziej prawdopodobne poszedł jakiś bezpiecznik. Sprawdź bezpiecznik od gazu.
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Kolego GrzeH autko naprawione?może się podzielisz doświadczeniami?Kol.Jedras nie chodziło mi o to że pasek urwał jakiś kabel tylko co spowodowało popalenie żarówek czyżby skok napięcia w instalacji uszkodził je i przy okazji elektronikę od lpg?
Tak sobie tylko gdybam.
Obrazek
Awatar użytkownika
GrzecH
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GrzecH »

no patrz Pan, niestety ja dałem do mechanika - 80pln skasował - ale śmiga już

.... tyle, ze gaz nie działa :(
Jeżdżę na benie -muszę podjechac do gazownika aby go sprawdzili.
teraz jeżdżę seicento :)
:piwo:
Chroniczny brak czasu - wuj jest jeszcze teraz w szpitalu - więc praca-dom-szpital.
W przyszłym tygodniu podjadę - to Wam powiem co bylo powodem :)
Pozdrawiam
GrzecH
"To co robimy, nigdy nie jest rozumiane, lecz tylko chwalone lub krytykowane"
Awatar użytkownika
GrzecH
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: GrzecH »

[quote=""GrzecH""]
teraz jeżdżę seicento :)

GrzecH[/quote]

Wczoraj zrobiłem dzwona Sejem :yahoo: mój pierwszy :)
Koleś jechał przede mną Pick-up'em Fordem Rangerem - zasłaniał mi widok całkowicie, na browarnej (wąska droga za jeziorem Malta- dla tych co to są "Nie-z-Poznania" :) zahamował.......mnie zabrakło 2-3 metry - i boom :banghead:
Lampa, kierunek , maska, wzmocnienie czołowe, błotnik też lekko dostał :(
Jutro przyjedzie rzeczoznawca z PZU - bo jest AC na szczęście :)

.....co do gazu i paska klinowego - masakra.


......była zapowietrzona butla (?) wskazywała 1/2 zbiornika ....a był pusty.
A to że stało się to równo z zerwaniem paska to przypadek.
Mechanik po rozłączeniu kabli by się dostać do paska klinowego odwrotnie potem podłączył kable i spaliło cewkę :evil: 120 pln poszło się.......

...jak nie urok to sraczka :hello:
"To co robimy, nigdy nie jest rozumiane, lecz tylko chwalone lub krytykowane"
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”