Strona 1 z 1

Zółty i niebieski kabelek 3F

: 08 mar 2010, 22:04
autor: grandprix
Pytanko moje to do czego są dwa kabelki wchodzące w głowice na wysokości 1 i 2 fajki świec licząc od lewej ten bardziej w prawo mam wpięty normalnie a ten po lewo jest podpięty pod wystające śrubki z kielicha tak powinno byc ??
Oraz do czego ida te kabelki wchodzące pod kopułkę... Oczywiście to nei moje modyfikacje tylko fantazja poprzedniego właściciela lub właścicieli
Obrazek

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 08 mar 2010, 23:58
autor: jaro
Kabelki wchodzące do kopułki to pewnie od halla są, chyba ktoś naprawiał/wymieniał na jakiś inny czujnik. Te kabelki między fajkami to jeśli się nie mylę od czujnika ciś. oleju.

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 09 mar 2010, 0:10
autor: grandprix
a te między fajkami jeden z nich nie powinien chyba iśc tak jak idzie gdzieś do kielicha to jakaś fuszera jest ??

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 09 mar 2010, 0:33
autor: jaro
Ktoś tam po prostu zapodał masę, ale ogólnie nie wiem co to może być ten drugi kabelek :niewiem:

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 09 mar 2010, 9:51
autor: Banan
Jak na moje oko to sa czujniki cisnienia oleju i ten kabelek ktory masz przykrecony do glowicy powinien byc w piety w ten czujnik po lewej.

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 09 mar 2010, 18:37
autor: BALON
[quote=""grandprix""]Oraz do czego ida te kabelki wchodzące pod kopułkę[/quote]
tak jak pisze
[quote=""jaro""]Kabelki wchodzące do kopułki to pewnie od halla są, chyba ktoś naprawiał/wymieniał na jakiś inny czujnik[/quote]
w silniku są dwa czujniki oleju
ten po prawej jest na niskie ciśnienie i po zapaleniu auta na kablu traci sie masa
a ten po lewej jest na wyższe ciśnienie i po zapaleniu auta na kablu pojawia sie masa
i jak byś ten kabel miał odpięty od masy to by ci zaczął brzęczeć taki buczek w liczniku
albo czyjnik jest walnięty albo zły wkręcony

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 09 mar 2010, 18:55
autor: grandprix
czyli ten niebieski kabel co jest zrobiony jako masa na kielichu powinien być zakończony wtykiem i wchodzić w ten z lewej strony odpięty czujnik oleju. Zeby było normalnie kupie czujnik i wkręcę i podepnę kabelek dzięki panowie za info

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 01 kwie 2010, 0:07
autor: Mac_Abra
Pięknie Ci to kolega BALON opisał!

Możesz zresztą sprawdzić ten czujnik, czy zmienia charakterystykę wg tej instrukcji, ale najlepiej chyba wymienić na nowy i mieć spokojną głowę - oba te czujniki POWINNY być sprawne, bo potrafią uratować dupę (tzn. silnik :mrgreen: )

W aparacie zapłonowym ktoś prawdopodobnie w podobny "druciarski" sposó wymieniał padniętego halla, może na nieco inny model i zapodał kabelki prosto do środka. Ja bym tam jednak na wszelki wypadek zajrzał...

Od kogo ty kupiłeś to auto??? :niewiem:

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 17 kwie 2010, 12:04
autor: grandprix
Już jest ogarnięta ta druciarnia ;) tylko powiedzcie jakie kolory tych czujników powinny być ??
ten po lewej brązowy a po prawej czarny ??

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 23 cze 2010, 21:13
autor: grandprix
czy problemy z hallem mogą się objawiać tym ze auto jedzie 120 i nagle zdechnie ??

Re: Zółty i niebieski kabelek 3F

: 24 cze 2010, 12:44
autor: Crazy
Tak, miałem nawet w praktyce...