Diesel nie gaśne

Coś nie działa? Nie wiesz jak uporać się z usterką bądź problemem technicznym w Twoim polo? To właściwy dział,by zadać pytanie.

Moderator: Global Moderator

g
garbo
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 02 lip 2009, 11:54

Diesel nie gaśne

Post autor: garbo »

Posiadam Polo 1.9 D 95 r. Po wyłączeniu zapłonu auto nie chce zgasnąć. Z tego co wiem to, żeby wymienić zawor zamykający dopływ paliwa, trzeba zdjąć pompę wtr. Czy wie ktoś gdzie szukać tego zaworka (może jakieś dane żeby go zakupić...) i może jeśli ktoś to naprawiał to zna jakies szczegóły istotne w tym temacie?
Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
_Maniek_
Początkujący
Początkujący
Posty: 182
Rejestracja: 23 lis 2008, 17:16
Lokalizacja: Olkusz/Kraków

Post autor: _Maniek_ »

Napisz jakiej firmy masz pompe, Lucas lub Bosch, jezeli masz lucasa to zaworek jest od strony rozrządu jak się nie myle, takie coś odstające z nakładką gumową (sorki za wyrażenie ale nie wiem jak to nazwać tak aby naprowadzić), przy boschu nie wiem jak jest,
spróbj +12V doprowadzić bezpośrednio do zaworka, jeżeli usłyszysz tyknięcie to jest ok, spróbuj jeszcze odkręcić jedną rurkę przy wtrysku i niech ktoś kręci a Ty patrz czy podaje paliwo, jeżeli nie to podłącz bezpośrednio z aku +12V z aku i jak tyknie to kręć i powiniem podać paliwo na wtryski, ja tak miałem, później znalazłem kabel podający napięcie po przekręceniu kluczyka i podłączyłem bezpośrednio do zaworka i do tej pory Polo jeździ. Musiałem tak zrobić bo na regeneracji pompy spalili mi immo.
Jak były duże mrozy i paliwko marzło to po przekręceniu kluczyka też nie chciało przez chwile gasnąć.
Teraz 2,0 TDCI bliżej ziemi i tylko 136kM i 340Nm
g
garbo
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 02 lip 2009, 11:54

Post autor: garbo »

Dzięki wielkie. Pompę mam Lucasa. Wystaje coś mosiężnego z gumową czapką i dwoma kablami, ale nie w stronę rozrządu tylko jakby na cylindry. Zobaczę i napiszę
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

tak to jest ten zaworek w strone cylindrów sa do kupienia na allegro albo zrobić tak jak kolega wyżej pisze na krotko i samemu nim sterować
Awatar użytkownika
miodzio85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 47
Rejestracja: 25 lut 2010, 13:57
Lokalizacja: opolskie

Post autor: miodzio85 »

ja miałem podobną sytuację i winna była kostka stacyjki!
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

dokladnie kostka stacyjki do sprawdzenia, miałem to samo
I miejsce plac manewrowy
ODPOWIEDZ

Wróć do „100 technicznych pytań do...”