VAG COM 311

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

VAG COM 311

Post autor: drago »

Witam,
Mam pytako co jest w stanie odczytać VAG COM w ww wersji w VW Polo 6N z 96roku.
Dodam że mam liczniki oryginalne przed liftem, ABS, Immo, brak AIRBAG, klimatyzacji
Czy INSTRUMENTS powinien dać sie odczytać czy to dopiero w nowych zegarach?
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

Podłącz to się przekonasz. Najprostsze rozwiązanie.

Złota zasada forum mówi: Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia, to nie pisz i nie siej zamętu.
czaja454
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

[quote=""foxmen1""]Podłącz to się przekonasz. Najprostsze rozwiązanie.[/quote]


Masz mnie za totalnego ignoranta?? Podłączyłem się i nie udało mi się odczytać. Dlatego pytam innych..
A na marginesie jeśli nie masz konkretnej odpowiedzi to po co piszesz..?
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Tak jak pisałem w mailu :)
Niezależnie od rocznika dla 6N VAG-COM odczytuje następujące sterowniki:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 6N1 - VW Polo
Scan: 01,02,03,15,17,19,25,35,41,45,46,55
Do tej pory podłączałem chyba 4 czy 5 aut z zegarami sprzed liftu i z żadnymi nie udało mi sie połączyć :)
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

[quote=""drago""][quote=""foxmen1""]Podłącz to się przekonasz. Najprostsze rozwiązanie.[/quote]


Masz mnie za totalnego ignoranta?? Podłączyłem się i nie udało mi się odczytać. Dlatego pytam innych..
A na marginesie jeśli nie masz konkretnej odpowiedzi to po co piszesz..?[/quote]

A po co kolega odrazu pazurki wystawia? :-D
Przecież w pierwszym poście nie napisałeś, że podłączyłeś. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

spróbuj w opcjach protokołu zmienić Start Baud na 9600 i pokombinować z KWP
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""savic""]spróbuj w opcjach protokołu zmienić Start Baud na 9600 i pokombinować z KWP[/quote]
A to czego się tyczy?? Bo nie czaje :) Czyżby zmiana opcji poprawiała łączność ze starymi zegarami?
s
savic
Swój
Swój
Posty: 975
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:10
Lokalizacja: małopolska

Post autor: savic »

niektóre sterowniki potrzebują innych prędkości połączenia i dlatego nie chcą się łączyć w standardowych ustawieniach , ja mam tak u siebie ze sterem motorowni (magnetti mareli) nie pogadasz dopóki nie zmienisz ustawień
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Aaaaa widzisz :) Człowiek uczy się całe życie. Trzeba będzie przetestować.
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

ja na razie nie będę tego testował bo muszę rozwiercić urwana śrubę przy osłonie od kolektora..za dużo kombinowałem (mialem spory odstęp miedzy osłona i tym wężem odbierającym ciepło z kolektorem - oprócz ciepłego powietrza brał też zimne przez co co nie co mogło być nie dogrzewane)
ale jak przetestujesz tego sposoba Czaja daj znać;) będę wdzięczny - mam te zegary przed liftem:D
Musi się dać jakoś połączyć - skoro wiara jakoś zmienia przebiegi..:)
Dobrze kombinuję?
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
W
Wihajster
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 09 lut 2010, 20:51

Post autor: Wihajster »

[quote=""drago""]ja na razie nie będę tego testował bo muszę rozwiercić urwana śrubę przy
Musi się dać jakoś połączyć - skoro wiara jakoś zmienia przebiegi..:)
Dobrze kombinuję?[/quote]
w tym roczniku nie da sie bez wyjmowania licznika
Awatar użytkownika
vjarecki
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 501
Rejestracja: 03 gru 2008, 16:56

Post autor: vjarecki »

Tak jak już napisał savic niektóre sterowniki wymagają wolniejszej transmisji danych, dlatego trzeba zmniejszyć w ustawieniach portu obsługującego kabel na 9600 lub mniej. Tak jest nie tylko w przypadku 6N, zdarza się, że w jednym samochodzie są sterowniki z różnymi prędkościami transmisji.
[quote=""drago""]Musi się dać jakoś połączyć - skoro wiara jakoś zmienia przebiegi..[/quote] Do tego celu wykorzystuje się całkowicie inny kabel jak i inne oprogramowanie.
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

powinno dać się wejść, w engine i ABS, nic więcej.
U mnie da się jeszcze zegary i klimę :]
Awatar użytkownika
drago
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 356
Rejestracja: 01 gru 2008, 14:08
Lokalizacja: Poznań-Nowe Miasto,

Post autor: drago »

borysek a masz zegary przed czy po lifcie?

A)
Obrazek

B)
Obrazek



Ja mam ten pierwszy i domyślam się że te nie maja podpięcia pod linie diagnostyczną VAG i jedynie mają osobne złącze ale trzeba wyjmować licznik.
Jadac droga, mysl o innych..

Moje maleństwo...http://r18181.ovh.net/forum/viewtopic.p ... 95d9aa018d
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Napisal w pierwszym poscie ze przed liftem. Czytac panowie.
Sprawdzalem pare samochodow VAGiem i w zadnym nie udalo mi sie podlaczyc. Jedynie w A4 sie dalo jak narazie.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”