SWAP Wielopunktowego wtrysku na gaznik

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Marko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 20 paź 2009, 19:22

SWAP Wielopunktowego wtrysku na gaznik

Post autor: Marko »

Witam. Mam pytanko co do przekladki z wielopunktu w 1.3 NZ na gaznik z 1.3 GK?Cy jest to mozliwe i czy da sie osiagnac takie same osiagi co w GK?? Czy kolektor dolotowy bedzie pasowaldo mojego silnika i jakie mniej wiecej bedzie spalanie takiego ustrojstwa??
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

pierwsze zmieniasz zbiiornik na stary do głowicu dochodzi pompa paliwa mechaniczna przewody do gaźnika troche inna instalacja elektryczna jest.... moim zdanie dziwne zeby z wielo punktu na gaźnik zmieniać :/
gaxnik moze ma lepszego kopa i przyspieszenie ale konsekwencja jest spalanie :)
Obrazek
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

[quote="NeVWille"]
gaxnik moze ma lepszego kopa i przyspieszenie ale konsekwencja jest spalanie :)[/quote]
Niekoniecznie ;) O gaznik trzeba bardziej dbac a spalanie pozostanie w normie.
Marko
Tak jak pisal NeVWille - bedzie troche grzebania ale dla chcacego nic trudnego. Zbironika chyba nie trzeba przerabiac, z tego co sie orientowalem. Kwestia podlaczenia przewodow, ale to jest raczej do opanowania.Najwiekszy problem faktycznie moze byc z pompa paliwa. Kolektor - tu moze byc problem bo uszczelki sa takie same ale glowy nie dam czy bedzie sie zgadzac kat pomiedzy glowica a kolektorem bo z tym tez bywalo roznie.
I na marginesie : podarowalbym sobie seryjnego Pierburga ktory wystepowal przy tym silniku (2e3). Patrzac po swoim jest to cholernie klopotliwe ustrojstwo. Poszukaj o wymianie na Webera, na vwgolf bylo cos takiego poruszane.
Osiagi - hmm ciezko powiedziec, wg mnie beda lepsze niz na NZ ale to tylko mosza szalona teoria ;) najlepiej jesli jeszcze ktos obcykany sie wypowie.
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

a nie lepiej włozyc 3f'a?? niz bawic sie w gaznik??
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

[quote="Makumb"]problem faktycznie moze byc z pompa paliwa[/quote]
musiałbyś ciagnąć przewody paliwowe ze zbiornika do komory silnika
Obrazek
Awatar użytkownika
bRq
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 14 lis 2008, 16:06
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

Post autor: bRq »

Zbiornika nie trzeba zmieniac. Zamiast pompy przy baku wystarczy wlozyc kawalek rurki (lub filtr) i to wystarczy. Pod maska zmienic wezyki, zeby weszly w pompe mechaniczna i wystarczy - u siebie tak zrobilem i dziala.
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

bak może zostać, przewody są przecież położone. tylko mechaniczną pompę przy tej górze to nie wiem gdzie i pod co podłączy :P seryjne pompki elektryczne się raczej nie będą nadawać bo dają za duże ciśnienie a za małą wydajność. trzeba by jakąś dedykowaną elektryczną pod gaźniki lub coś w ten deseń kombinować szczególnie jeśli to miałyby być jakieś webery etc. na samym niedłubanym NZ'cie i pierburgu takim jak z GK nie wyciągniesz na pewno tych 75KM.
Obrazek
p
pili84
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 01 lut 2010, 19:17

Post autor: pili84 »

Witam. To ile koni można wycisnąć z tego silnika 1.3 na gaźniku i jak to można zrobić. pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

jeśli już bawić się w taka przekładkę to proponuje gaźniki poziome dellorto.

bogata lektura o tuningu silnika 1.3
viewtopic.php?f=11&t=9874&hilit=dellorto

proszę o używanie funkcji Szukaj
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”