[quote="NeVWille"]
gaxnik moze ma lepszego kopa i przyspieszenie ale konsekwencja jest spalanie

[/quote]
Niekoniecznie

O gaznik trzeba bardziej dbac a spalanie pozostanie w normie.
Marko
Tak jak pisal NeVWille - bedzie troche grzebania ale dla chcacego nic trudnego. Zbironika chyba nie trzeba przerabiac, z tego co sie orientowalem. Kwestia podlaczenia przewodow, ale to jest raczej do opanowania.Najwiekszy problem faktycznie moze byc z pompa paliwa. Kolektor - tu moze byc problem bo uszczelki sa takie same ale glowy nie dam czy bedzie sie zgadzac kat pomiedzy glowica a kolektorem bo z tym tez bywalo roznie.
I na marginesie : podarowalbym sobie seryjnego Pierburga ktory wystepowal przy tym silniku (2e3). Patrzac po swoim jest to cholernie klopotliwe ustrojstwo. Poszukaj o wymianie na Webera, na vwgolf bylo cos takiego poruszane.
Osiagi - hmm ciezko powiedziec, wg mnie beda lepsze niz na NZ ale to tylko mosza szalona teoria

najlepiej jesli jeszcze ktos obcykany sie wypowie.