Strona 1 z 1

POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 09 sty 2010, 9:35
autor: DAWSON30
jak w opisie nie ma zadncyh drgan na kierownicy nie slychac drazkow itp. ale sciaga na lewo mocno czy to zbieznosc jakie koszta dzieki

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 09 sty 2010, 11:45
autor: suff
w pierwszej kolejnosci pojechal bym do kompresora i sprawdzil cisnienie w kolach.

pozniej sprawdzilbym szerokosc felg. mialem jedna ktora byla o cal szersza i tez sciagalo.

pozniej pojechal wywazyc kola. jesli kola sa wywazone i dalej autko sciaga to w niektorych miastach sa fachowcy ktorzy wywazaja kola juz na samochodzie rozkrecajac je do predkosci 120km/h i dokonujac pomiaru.

jesli chodzi o ustawienie zbieznosci to koszt do 100PLN w zalenosci od warsztatu, wiecej to IMO zdzierstwo

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 11 sty 2010, 14:04
autor: garden92
Ściąga jak jedziesz czy w tedy jak używasz hamulca?

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 12 sty 2010, 18:46
autor: DAWSON30
opony prawie nowe komplet cisnienie ok jak puszcze kierownice to gwaltownie w lewo idzie
moze wachacz

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 04 lut 2010, 22:22
autor: mocus
wymien wahacz :) 70zl i 30 minut na spokojnie i powinno byc lepiej ... przy okazji sprawdz drugi bo moze oba juz sie nadaja ... jak to nie pomoze mknij na zbieznosc bo szkoda opon :)

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 05 lut 2010, 12:48
autor: marekznh
przeczyść hamulce może coś trzyma któryś

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 05 lut 2010, 19:04
autor: krolmacius24
Ja bym obstawiał na zbieżność.Miałem to samo.Zrobili,zapłaciłem-60zł i jest PROŚCIUTKO :)

Re: POLOL 1993 MOCNO SCIAGA NA LEWO

: 05 lut 2010, 21:47
autor: mocus
mozna zrobic tez maly test na wahacz - popros kogos zeby delikatnie ruszyl autem i od razu zahamowal i tak to przodu i do tylu a ty patrz na kolo - jak chodzi w lewo i prawo przy hamowaniu to znaczy ze wahacz do wymiany - ja tak mialem i przy hamowaniu ciagnelo jak szalonego w lewo choc i dodam ze wczesniej wymienialem drazki z galkami i nie mam zbierznosci idealnej a jednak po wymianie "ruszajacego sie na boki" wahacza auto nawet przy gwaltownym hamowaniu idzie rowniutko i kolo juz nie rusza sie na boki - moze minimalnie przy pierwszym szarpnieciu jednak jesli wahacz bedzie uszkodzony to ten skok w lewo i prawo bedzie ewidentny i ukuje cie w oczy - porownaj z kolem po drugiej stronie auta i masz punkt odniesienia jesli tamten jest ok