Strona 1 z 5

[Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 23 gru 2009, 10:37
autor: Kych
"G-39 i pół Project"

Model: Polo 86c2F coupe 91r.
Silnik: 1,3AAV ---SWAP--->>>1,3 G40
Moc: 55->113->140?? km
Mody pod maską: kółko 65mm , chip, polerka, czarny mat
Zawieszenie: VWMotorSport + spręzyny -60/60
Układ hamulcowy: ATE powerdisc + klocki ATE
Kola: Smoor 13x7"/8" całe w polerce
Nadwozie: Smoked front, lampy tył g40, hokej golf mk2. lusterka Engelmann
Wnętrze: ori od G40, zegary VDO
Audio: seria

Zmiany przeprowadzone
Mechaniczne:
- Swap na G40
- Skrzynia ATV
- Regeneracja G-ladera
- Kółko 65 + chip
- Przelotowy wydech z kwaswki fi60
- Nowe tarcze i klocki ATE
- Zawieszenie -60/60
- Zegary VDO
- Wskaźnik doładowania
- Rozpórka tylna
- Rozpórka przód Wiechers

Stylistyczne:
- Wnętrze od g40.
- Licznik z obrotkiem od g40.
- Lusterka Engelmann
- Smoked front
- Lampy tył od G40
- 1,5 cm dystans na tył (zdjęte)
- Poszerzenie nadkoli
- Rygielki chrom Wolfsburg Edition
- Pomalowane wskazówki licznika
- Hokej od golfa mk2 z szerokiego zderzaka
- Zmiana zbiorniczka spryskiwaczy z 4L na 1L
- Grill bez znaczka JOM +Emblemat Turbo Diesel (zdjęty)
- Klapa na pół gładko z zaspawaną listwą + siłownik do otwierania
- Zaspawana dziurka po antenie
- Koła Smoor 13x7" et20 i Rota 13x8" et4 cały w polerce, opony Bridgestone Potenza 175/50R13 nowe 2szt.
i Dunlop SP2000 175/50 + ukryte wentylki + stożki + imitacje śrubek)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Plany:
- Obszycie wnętrza (siedzen, boczkow, podsufitki, kierownicy oraz deski) Kolor xx
- Renowacja Blacharki + nowy lakier (albo zostanie czerwień, albo zmiana na czarny)
- Klamki od audi
- Spawanie zderzaków (rowek zostaje) + malowanie
+ wile różnych pomysłów i zmian

...Pasja do VW zaczęła sie po kupnie golfa mk3 (mojego brata Cziki'ego) i na nim razem z bratem przeprowadzaliśmy rózne modyfikacje (myśle ,ze udane). Wiadoma sprawa każdy chce mieć samochód i przerabiać go na swój sposób, więc i ja dołorzyłem wszelkich starań by tak się stało. Droga była dość długa i trudna, gdyż nie miałem większego wsparcia finansowego ze strony rodzicow itp, ale jeśli sie naprawde czegoś chce wszystko można. Trochę oszczędzając, kombinując i polerując felgi dorobiłem się tego i owego.
...Na początku kupiłem polo G40 w stanie rujiny, nom ale opłaciło sie troche części sprzedałem, troche zostawiłem,a buda poszła na żyletki. Silnik , który dziwnym trafem jest naprawdę zdrowy, jak od żula (odpalił po półrocznym staniu w krzakach bez problemowo, kompresje trzyma na poziomi 11,5) , ale i tak zrobię remont, bo jak coś robić to robić to dobrze.
Oto Dawca:
Obrazek Obrazek
...Potem zaczęły się poszukiwania nowego pacjenta pod projekt. Miedzy czasie po kupiło sie pare przydatnych rzeczy :), aż w końcu trafiłem na odpowiedniego kandydata w dobrym stanie. Trochę sie dopieści i bedzie jak znalazł.
Oto Biorca (zdjęcia jeszcze u właściciela):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

I pare zdjęć polwóki, sory ze telefonem:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

27 Kwietnia 2009
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Fotki z Majówki 2009
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Przełom 25/26 Września 2009 Swap na G40
Obrazek Obrazek Obrazek

Fotki "Graf-Sesja" 17 Października 2009
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Fotki IV Spotkanie świąteczne z jajeczkiem 25 Kwietnia 2010
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Night sesja by Glenio 12 sierpnia 2010
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Stylowy sesja by Glenio 19 września 2010
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

I film by Glenio 30 października 2010
http://vimeo.com/16349657

Narazie tyle, wkrótce nowe foty i dalsze przeróbki
Pozdro All.

Podziękowania dla:
- Artura (Glenio CSZamosc.pl)
- Kamila (Camill CSZamosc.pl)
- Piotrka (Killer Vaglublin.pl)
- Kacpra (Kas18 VWzone.pl)
- Tomka (TomekZmc VWzone.pl)
I liczę ze jeszcze nie raz pomożecie , doradzicie.

-------------------------------PRACE NAD G40-----------------------------
........................................13-14. 08.2009...................................
Zaczeło sie.... Dzieki pomocy przyjaciela Killera rozpoczęliśmy mozna powiedzieć kapitalny remont silnika. Rozbiórka przebiegła w dość szybkim browarowym tępie i po paru godzina PY byl rozebrany na częsci pierwsze. Silnik okazał sie w bardzo dobrym stanie.
Zrobilismy z grubsza liste co trzeba i na drugi dzień po zakupie części mieliśmy już składać dół silnika, lecz z paru przyczyn, zrezygnowaliśmy.... AAV sie zbuntował i robiismy go, pozniej rozbieraliśmy głowice, ktorą nastepnie zawiżliśmy do Nowaka na remoncik i szlif.
Teraz miedzy czasie musze czyścic, malować i polerować rozebrane elemęty. Pod koniec tygodnia pewnie bedziemy składać.
Pare fotek: (Sory ze telefonem i po %%%)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Co bedzie robione i zmieniane hmm..
- Panewki korbowodowe Glico
- Pierścienie Goetze
- Popychacze hydrauliczne
- Wszystkie uszczelniacze góra/dół
- Pompa wody
- Dolna zębatka rozrządu
- Filtry, czujniki, olej prawdopodobnie Motul półsyntetyk
- W głowicy wymiana prowadnice bo wydechowe mają juz luz (Killer mowi ze normalka w VW) , sace sa git ale tez zrobią + dotarcie wszystkiego i szlif

Chyba tyle, bo silnik nie wymaga większej ingerencji.

......................17-18.08.2009.....................
Wczoraj rozebrałem blok i zacząłem go czyścić benzynka i potem myłem środek ropą, dzisiaj jeszcze odtłuszczę i biore sie za malowanie. Blok idzie w czarny mat.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Odebrałem dzisiaj głowice po kompleksowym remoncie za dobra cene.
Obrazek Obrazek

Poszlem za rada kolegow i głowica poszla w czarny mat jak i blok.... DO czasu jak bedzie mi sie naprawdę nudzić to sie kiedyś wypoleruje. Na razie będzie skromnie
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Przepustnica wsumie gotowa, goran jest git, dolna troche ciulowy stop i duzo zakamarków, ale jakoś się świeci... Dzięki Camill bo juz nie dawałem rady...
Obrazek Obrazek Obrazek

Następna porcja odnowionych części. Kolektor ssący i wydechowy oraz łapa silnika-kompresora.
K. ssącego nie polerowałem narazie gdyż planuje zakup z 3F'a- ma większą średnice kanałów. Teraz poleruje pokrywę zaworów.
Obrazek Obrazek

Prace Poszły dzisiaj troszkę do przodu, Uzbroiliśmy blok w tłoki, przykręciliśmy głowice na nowe śrubeczki i takie tam jeszcze inne bajery nie ma co sie rozpisywać.
Teraz przez dwa tygodnie muszę nazbierać resztę gratów i części i złożymy już silniczek chyba w całości.
Obrazek Obrazek

"Punkt G został osiągnięty"
Tak wyglądał kiedyś stary PY i AAV
Obrazek Obrazek

Tak wygląda po gruntownym remoncie, troszkę wyczyszczony i prawie na wszystkich nowych częściach + kółko 65mm ,chip i rozwiercona przepustnica.
Obrazek Obrazek Obrazek
Zostało jeszcze ogarnąć pare usterek/wad i wszystko wyregulować. Serduszko zapaliło bez najmniejszego problemu tak poza tym...
Teraz zostało porządnie dotrzeć silniczek i tylko dbać i dbać
Ogromne podziękowania dla Killera bez niego i jego pomocy w życiu bym sobie nie poradził - DZIĘKI za spełnienie marzeń

Dałem tylko to co najważniejsze czyli opis remontu i swap'a na G.
Więcej o projekcie na inncy forach.....
Pozdro

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 23 gru 2009, 10:51
autor: Benek
Swietny projekt gratulacje :)

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 23 gru 2009, 11:13
autor: alienek
no kolejna g-40 donaszej wielkiej rodziny dołączyla ;) gratuluje spełnienia marzenia :) i zycze powodzenia w dalszej pracy nad autkiem :)

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 29 gru 2009, 21:56
autor: Kych
hmm... Dzięki wielkie za pozytywne komentarze.
W nowym sezonie... Jak bedzie większy zastrzyk gotówki to:
- Robimy całą blacharkę i nowy lakierek
Jak nie to i tak muszę zrobić:
- przelotowy wydech z kwasów ki z końcowym tłumikiem fi55/60
- ogarnąć do końca silnik (kosmetyka) i komorę
- nom i przez zimę bede robił gwinta, tak powiem ze juz miałem w garazu z amorkami Koni z regulacja ,
ale nie doszło jednak do ostatecznego zakupu. Zrobie swój z większa regulacją.
Przynajmniej mam taką nadzieje.
- jakieś drobniejsze fanty napewno jeszcze wpadną.
Głównym priorytetem projektu na nastepny sezon procz wyżej wymienionych
jest jednak zaliczenie większej ilości imprez w Polsce oraz hamowania i spróbowanie na 1/4mili.
Zobaczymy jak to wyjdzie.


Stożki i ćwieki. Stożki beda na bank tylko nie wiem co z tymi ćwiekami, troszke zbyt hardcorowe, a wam jak sie wydaje?? (nie sa wypolerowane)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 29 gru 2009, 21:58
autor: vwkas18
ćwieki mi nie pasują kompletnie

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 30 gru 2009, 6:58
autor: alienek
nie do tych felg ,ale na mattigach fajnie wygladaja :) hehehe , zrob foto relacje jak bedziesz zawieche robil :) przyda sie dlka potomnych :)

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 13 kwie 2010, 9:04
autor: Kych
Z tego sezonu:
- doszły nowe bębny i cylinderki bo sie hamulce podziały... teraz sa jak żyleta...
- Z kumplem zregenerowaliśmy silniczek nawiewu bo strasznie zgrzytał i jęczał i tak z 2 powstał jeden dobry i cichy...
- 2 rygielki chrom Wolfsburg Edition, taki mały spadek od kumpla
- Emblemat Turbo Diesel w grill, własnoręcznie odnowiony (pomalowany), tak dla zmylenia przeciwnika hehe...
Obrazek Obrazek
- paski klinowe Optibelt 8x1015
- pasek w kompresor
- i nowe kultowe lusterka Engelmann
Obrazek Obrazek

Nowa kartka z kalendarza...
Obrazek Obrazek
Tak, tak to już rok Polo jest w moich rękach...i myślę ,że nie narzeka..

Co do lusterek to troszkę musiałem robić inny adapter pod prawe lusterko, tak wad pyzatym nie widzę, dobrze wyglądają i ładnie wszystko widać... chyba o to chodziło..

....08.04.2010...
G-rulezz ... 300km trasy, spalanie ponizej 6,5L ,
1 kontrola policji (za niski wydech i iskry), skończone docieranie silnika....
myśle ze dzień udany :D
- wywaliłem filtr węglowy
- szykuje przeniesienie zbiorniczka wyrównawczego w podszybie..
... założę dystanse i stożki i będzie porządna sesja :D

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 13 kwie 2010, 9:46
autor: Skfarek
Dodatki super, zwłaszcza te lusterka mnie interesują jak wyjdą na aucie ;)

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 13 kwie 2010, 9:54
autor: alienek
dokladnie jak Skfarek pisze ;) tez czekam na fotki :) fajnie znaczek sie prezentuje na grilu :)

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 18 kwie 2010, 14:34
autor: Kych
...18.04.2010..
Z Killerem i Dzojem mimo wszelkich trudności dnia poprzedniego wyjęliśmy G na przegląd :)
Zmieniliśmy pasek, nasmarowaliśmy nowym lepszym smarem KLUBER NOSOL GBY 2 , wyczyściliśmy i złożyli s powrotem bo wszystko gra jak należy :D.
Przez weekend zrobiłem troszkę ładu z wiszącymi kolorowymi kabelkami i wstawiłem je w rurki.
Kupiłem okazjonalnie chłodnice oleju, kupi sie podstawkę w czerwcu to sie zamontuje...
Dostałem od Piotrka również prezent odnowione kółeczko rozrządu, jak nowe hehe
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Pozdro

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 27 kwie 2010, 15:22
autor: Kych
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 27 kwie 2010, 15:33
autor: Kamillos
Swietnie, wg mnie super :D w jaki sposob robiony smoked?

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 27 kwie 2010, 15:46
autor: Skfarek
Lusterka super, fotki też bardzo zacne :good:

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 27 kwie 2010, 20:37
autor: Kych
[quote="Kamillos"]Swietnie, wg mnie super :D w jaki sposob robiony smoked?[/quote]
Tradycyjnie to co zbędne pomalowane + dół odbłyśnika... i dobrze lampki świecą co sie chwali...

Re: [Polo coupe] "G-39 i pół Project"

: 29 kwie 2010, 18:36
autor: Kych
Jeszcze pare fotek przed spotem i w trakcie "Spot z jajajeczkiem 2010"
na którym polo zajęło II miejsce "Na najniższe autko". (Choć do niskości jeszcze brakuje)
Polo dostało jeszcze klubową flagę CSZ.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Pozdro