Model: Polo 86c2F coupe 91r.
Silnik: 1,3AAV ---SWAP--->>>1,3 G40
Moc: 55->113->140?? km
Mody pod maską: kółko 65mm , chip, polerka, czarny mat
Zawieszenie: VWMotorSport + spręzyny -60/60
Układ hamulcowy: ATE powerdisc + klocki ATE
Kola: Smoor 13x7"/8" całe w polerce
Nadwozie: Smoked front, lampy tył g40, hokej golf mk2. lusterka Engelmann
Wnętrze: ori od G40, zegary VDO
Audio: seria
Zmiany przeprowadzone
Mechaniczne:
- Swap na G40
- Skrzynia ATV
- Regeneracja G-ladera
- Kółko 65 + chip
- Przelotowy wydech z kwaswki fi60
- Nowe tarcze i klocki ATE
- Zawieszenie -60/60
- Zegary VDO
- Wskaźnik doładowania
- Rozpórka tylna
- Rozpórka przód Wiechers
Stylistyczne:
- Wnętrze od g40.
- Licznik z obrotkiem od g40.
- Lusterka Engelmann
- Smoked front
- Lampy tył od G40
- 1,5 cm dystans na tył (zdjęte)
- Poszerzenie nadkoli
- Rygielki chrom Wolfsburg Edition
- Pomalowane wskazówki licznika
- Hokej od golfa mk2 z szerokiego zderzaka
- Zmiana zbiorniczka spryskiwaczy z 4L na 1L
- Grill bez znaczka JOM +Emblemat Turbo Diesel (zdjęty)
- Klapa na pół gładko z zaspawaną listwą + siłownik do otwierania
- Zaspawana dziurka po antenie
- Koła Smoor 13x7" et20 i Rota 13x8" et4 cały w polerce, opony Bridgestone Potenza 175/50R13 nowe 2szt.
i Dunlop SP2000 175/50 + ukryte wentylki + stożki + imitacje śrubek)




Plany:
- Obszycie wnętrza (siedzen, boczkow, podsufitki, kierownicy oraz deski) Kolor xx
- Renowacja Blacharki + nowy lakier (albo zostanie czerwień, albo zmiana na czarny)
- Klamki od audi
- Spawanie zderzaków (rowek zostaje) + malowanie
+ wile różnych pomysłów i zmian
...Pasja do VW zaczęła sie po kupnie golfa mk3 (mojego brata Cziki'ego) i na nim razem z bratem przeprowadzaliśmy rózne modyfikacje (myśle ,ze udane). Wiadoma sprawa każdy chce mieć samochód i przerabiać go na swój sposób, więc i ja dołorzyłem wszelkich starań by tak się stało. Droga była dość długa i trudna, gdyż nie miałem większego wsparcia finansowego ze strony rodzicow itp, ale jeśli sie naprawde czegoś chce wszystko można. Trochę oszczędzając, kombinując i polerując felgi dorobiłem się tego i owego.
...Na początku kupiłem polo G40 w stanie rujiny, nom ale opłaciło sie troche części sprzedałem, troche zostawiłem,a buda poszła na żyletki. Silnik , który dziwnym trafem jest naprawdę zdrowy, jak od żula (odpalił po półrocznym staniu w krzakach bez problemowo, kompresje trzyma na poziomi 11,5) , ale i tak zrobię remont, bo jak coś robić to robić to dobrze.
Oto Dawca:


...Potem zaczęły się poszukiwania nowego pacjenta pod projekt. Miedzy czasie po kupiło sie pare przydatnych rzeczy

Oto Biorca (zdjęcia jeszcze u właściciela):





I pare zdjęć polwóki, sory ze telefonem:










27 Kwietnia 2009













Fotki z Majówki 2009








Przełom 25/26 Września 2009 Swap na G40



Fotki "Graf-Sesja" 17 Października 2009












Fotki IV Spotkanie świąteczne z jajeczkiem 25 Kwietnia 2010




Night sesja by Glenio 12 sierpnia 2010





Stylowy sesja by Glenio 19 września 2010











I film by Glenio 30 października 2010
http://vimeo.com/16349657
Narazie tyle, wkrótce nowe foty i dalsze przeróbki
Pozdro All.
Podziękowania dla:
- Artura (Glenio CSZamosc.pl)
- Kamila (Camill CSZamosc.pl)
- Piotrka (Killer Vaglublin.pl)
- Kacpra (Kas18 VWzone.pl)
- Tomka (TomekZmc VWzone.pl)
I liczę ze jeszcze nie raz pomożecie , doradzicie.
-------------------------------PRACE NAD G40-----------------------------
........................................13-14. 08.2009...................................
Zaczeło sie.... Dzieki pomocy przyjaciela Killera rozpoczęliśmy mozna powiedzieć kapitalny remont silnika. Rozbiórka przebiegła w dość szybkim browarowym tępie i po paru godzina PY byl rozebrany na częsci pierwsze. Silnik okazał sie w bardzo dobrym stanie.
Zrobilismy z grubsza liste co trzeba i na drugi dzień po zakupie części mieliśmy już składać dół silnika, lecz z paru przyczyn, zrezygnowaliśmy.... AAV sie zbuntował i robiismy go, pozniej rozbieraliśmy głowice, ktorą nastepnie zawiżliśmy do Nowaka na remoncik i szlif.
Teraz miedzy czasie musze czyścic, malować i polerować rozebrane elemęty. Pod koniec tygodnia pewnie bedziemy składać.
Pare fotek: (Sory ze telefonem i po %%%)





Co bedzie robione i zmieniane hmm..
- Panewki korbowodowe Glico
- Pierścienie Goetze
- Popychacze hydrauliczne
- Wszystkie uszczelniacze góra/dół
- Pompa wody
- Dolna zębatka rozrządu
- Filtry, czujniki, olej prawdopodobnie Motul półsyntetyk
- W głowicy wymiana prowadnice bo wydechowe mają juz luz (Killer mowi ze normalka w VW) , sace sa git ale tez zrobią + dotarcie wszystkiego i szlif
Chyba tyle, bo silnik nie wymaga większej ingerencji.
......................17-18.08.2009.....................
Wczoraj rozebrałem blok i zacząłem go czyścić benzynka i potem myłem środek ropą, dzisiaj jeszcze odtłuszczę i biore sie za malowanie. Blok idzie w czarny mat.




Odebrałem dzisiaj głowice po kompleksowym remoncie za dobra cene.


Poszlem za rada kolegow i głowica poszla w czarny mat jak i blok.... DO czasu jak bedzie mi sie naprawdę nudzić to sie kiedyś wypoleruje. Na razie będzie skromnie




Przepustnica wsumie gotowa, goran jest git, dolna troche ciulowy stop i duzo zakamarków, ale jakoś się świeci... Dzięki Camill bo juz nie dawałem rady...



Następna porcja odnowionych części. Kolektor ssący i wydechowy oraz łapa silnika-kompresora.
K. ssącego nie polerowałem narazie gdyż planuje zakup z 3F'a- ma większą średnice kanałów. Teraz poleruje pokrywę zaworów.


Prace Poszły dzisiaj troszkę do przodu, Uzbroiliśmy blok w tłoki, przykręciliśmy głowice na nowe śrubeczki i takie tam jeszcze inne bajery nie ma co sie rozpisywać.
Teraz przez dwa tygodnie muszę nazbierać resztę gratów i części i złożymy już silniczek chyba w całości.


"Punkt G został osiągnięty"
Tak wyglądał kiedyś stary PY i AAV


Tak wygląda po gruntownym remoncie, troszkę wyczyszczony i prawie na wszystkich nowych częściach + kółko 65mm ,chip i rozwiercona przepustnica.



Zostało jeszcze ogarnąć pare usterek/wad i wszystko wyregulować. Serduszko zapaliło bez najmniejszego problemu tak poza tym...
Teraz zostało porządnie dotrzeć silniczek i tylko dbać i dbać
Ogromne podziękowania dla Killera bez niego i jego pomocy w życiu bym sobie nie poradził - DZIĘKI za spełnienie marzeń
Dałem tylko to co najważniejsze czyli opis remontu i swap'a na G.
Więcej o projekcie na inncy forach.....
Pozdro