Otwieranie klapy bagażnika od wewnątrz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
MORO
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 33
Rejestracja: 03 maja 2009, 22:33
Lokalizacja: Łask/Łódź

Otwieranie klapy bagażnika od wewnątrz

Post autor: MORO »

Czy jest możliwość zrobienia by klape bagażnika można było otworzyć od wewnątrz stosując "mechanizm" jak np. w polonezie?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

oczywiscie jest taka mozliwosc. tylko problem jest najwiekszy w tym ze polo ma zamek w klapie a nie w tylnym pasie.

opcje sa dwie albo linka tylko pewno bedzie bardzo dluuga i ciezko bedzie poprowadzic,
albo silowniczek elektryczny i otwieranie z guziczka, kabelki mozna poprowadzic tak jak ogrzewanie tylnej szyby.

caly mechanizm ukazuje sie po sciagnieciu czarnego plastyku z tylnej klapy,

jak sie przyjzysz to zobaczysz za ktory element "ciagnie" ten dzyndzel co wystaje z klapy do otwierania. tam podlaczasz silownik albo linke.
Awatar użytkownika
jacol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 325
Rejestracja: 02 gru 2009, 10:55
Lokalizacja: włocławek

Post autor: jacol »

na linkę będzie ciężko, ale elektryczny to niewielki koszt i proste do zrobienia... u siebie mam elektryka- największy koszt to chyba jakiś siłownik... jedź na szrot to ci za jakieś 10 zeta sprzedadzą, sam przycisk i przekaźnik to ok. 5 zł. no i troche kabla...
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

pozwole sobie to tutaj wkleic dla sprostowania tematu :D
http://vwpolo-squad.pl/klapa.html
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Ralph
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2359
Rejestracja: 11 lis 2008, 11:21
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Ralph »

Potrzebne rzeczy:
Siłownik,
mocowanie siłownika czyli taka "drabinka"
precik czyli taka szprycha
Zacisk mocowany na precik od montowanego siłownika oraz na pręcik z klapy bagażnika
wkrety, sruby co kto woli do montazu drabinki
kabel
przycisk w stylu reset

Kabel plusowy mozemy wziać z kabla od ogrzewania tylnej szyby lub podswietlenia tablicy rejestracyjnej. Sterować będziemy przy pomocy masy czyli minusa.
Siłownik najlepiej umieścic blisko pręcika z klapy. Im dłuzszy będzie pret, który zakładamy tym gorzej. Zamiast pociągać nam pręt z klapy, to będzie się uginać.
Ważne są też kąty. Najlepiej jak siłownik będzie umieszczony pod takim samym kątek jak pręt z tylnej klapy. Jesli nie będzie, to trzeba odpowiednio zaginać montowaną "szprychę".

Gdzies mam zdjęcia jak to wygląda w przypadku montazu w klapie Polo 86C 2F Steilheck czyli pseudokombi. Jak znajdę, to wstawię.
Opel Vectra C GTS 2.0 Turbo - 217,9 KM i 378,6 Nm
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”