oczywiscie jest taka mozliwosc. tylko problem jest najwiekszy w tym ze polo ma zamek w klapie a nie w tylnym pasie.
opcje sa dwie albo linka tylko pewno bedzie bardzo dluuga i ciezko bedzie poprowadzic,
albo silowniczek elektryczny i otwieranie z guziczka, kabelki mozna poprowadzic tak jak ogrzewanie tylnej szyby.
caly mechanizm ukazuje sie po sciagnieciu czarnego plastyku z tylnej klapy,
jak sie przyjzysz to zobaczysz za ktory element "ciagnie" ten dzyndzel co wystaje z klapy do otwierania. tam podlaczasz silownik albo linke.
na linkę będzie ciężko, ale elektryczny to niewielki koszt i proste do zrobienia... u siebie mam elektryka- największy koszt to chyba jakiś siłownik... jedź na szrot to ci za jakieś 10 zeta sprzedadzą, sam przycisk i przekaźnik to ok. 5 zł. no i troche kabla...
Potrzebne rzeczy:
Siłownik,
mocowanie siłownika czyli taka "drabinka"
precik czyli taka szprycha
Zacisk mocowany na precik od montowanego siłownika oraz na pręcik z klapy bagażnika
wkrety, sruby co kto woli do montazu drabinki
kabel
przycisk w stylu reset
Kabel plusowy mozemy wziać z kabla od ogrzewania tylnej szyby lub podswietlenia tablicy rejestracyjnej. Sterować będziemy przy pomocy masy czyli minusa.
Siłownik najlepiej umieścic blisko pręcika z klapy. Im dłuzszy będzie pret, który zakładamy tym gorzej. Zamiast pociągać nam pręt z klapy, to będzie się uginać.
Ważne są też kąty. Najlepiej jak siłownik będzie umieszczony pod takim samym kątek jak pręt z tylnej klapy. Jesli nie będzie, to trzeba odpowiednio zaginać montowaną "szprychę".
Gdzies mam zdjęcia jak to wygląda w przypadku montazu w klapie Polo 86C 2F Steilheck czyli pseudokombi. Jak znajdę, to wstawię.