[quote=""Stanley""]Jeżeli nie spotkałeś się z takim przypadkiem, to chyba niewiesz co oznaczają cyferki w bloku 003. Najlepiej widać to w logu dynamicznym 003 pole 3, gdy przepływka jest uszkodzona, lub odłączona wtyczka, wartość ta wynosi 539 i jest to wartość stała, a tutaj jest zapożyczony log, który to obrazuje. Robiłem osobiście takie doświadczenie i taką miałem wartość. A jako ciekawostkę powiem wam, że na dynamice auto drastycznie nie straciło.
[/quote]
słuchaj, miałem na myśli to , że uszkodzony przepływomierz nie zostanie pokazany przez komputer jako błąd 19976<- wymyślony przykład. Wiem o tym, że po logach i blokach wartości mierzonych da się wychwycić niedomagania w pracy przepływomierza

Akurat o tym nie musisz mnie pouczać. Cyferki w bloku 003 wskazują:
Blok I - obroty silnika
Blok II - zasysana masa powietrza (wymagana)
Blok III - zasysana masa powietrza (rzeczywista)
Blok IV - współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu EGR
Niech kolega którego polo straciło moc wykona logi i zczyta wartości 3 bloku. Jeżeli wartość będzie niższa niż wymagana, wówczas możliwe jest, że układ dolotowy jest nieszczelny. Jeżeli wartość jest zawyżona to przepływomierz może być uszkodzony, choć nie musi to być jedyna przyczyna.
Warto też zwrócić uwagę na grupę 008 blok 4 - wskazywana jest dawka paliwa uzależniona od masy powietrza.
Chyba wszystko jest już jasne
