[9n] turbina chyba albo jakies podcisnienie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
bodzio
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: olsztynek

[9n] turbina chyba albo jakies podcisnienie

Post autor: bodzio »

witam mam polo N9 1.4 tdi w polo cos sie stalo jak troche podriftowalem to cos stracila moc jak by sie turbina niezalaczala wogule kable od podcisnienia wszystkie sa podpiete niewiem co jest;/;/
Awatar użytkownika
Pietras
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:46
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Pietras »

podepnij vag moze cos ci pokaze
Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

po pierwsze podepnij VAG bo nikt nie wywróży co się stało. Multum rzeczy mogło się "popsuć"

a jak nie podepniesz kompa to wejdz na www.wrozka.pl i tam może ktoś zgadnie :D

żart , ale nie mogłem się powstrzymać :lol:
b
bodzio
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: olsztynek

Post autor: bodzio »

bylem u mechanika i mi ja podpiol muwi ze mi spalilo bezpiecznik od przeplwomieza i odczegos tam jeszcze i dlatego niechce ciognac ale niewiem gdzie sie miesci ten bezpiecznik sprawdzalem wszystkie
Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

nie spotkałem się jeszcze żeby komputer pokazał, że przepływomierz nie działa zupełnie. Skoro Tobie tak pokazało to otwórz maskę, odepnij wtyczkę od przepływki i załóż ją z powrotem, możliwe, że się coś zluzowało i nie ma styku. Ewentualnie kable są gdzieś przerwane, albo kable/wtyczka namokły. Najpierw posprawdzaj to o czym piszę ;)
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""HaNsiN""]nie spotkałem się jeszcze żeby komputer pokazał, że przepływomierz nie działa zupełnie.[/quote] Jeżeli nie spotkałeś się z takim przypadkiem, to chyba niewiesz co oznaczają cyferki w bloku 003. Najlepiej widać to w logu dynamicznym 003 pole 3, gdy przepływka jest uszkodzona, lub odłączona wtyczka, wartość ta wynosi 539 i jest to wartość stała, a tutaj jest zapożyczony log, który to obrazuje. Robiłem osobiście takie doświadczenie i taką miałem wartość. A jako ciekawostkę powiem wam, że na dynamice auto drastycznie nie straciło.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
HaNsiN
Początkujący
Początkujący
Posty: 160
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:16

Post autor: HaNsiN »

[quote=""Stanley""]Jeżeli nie spotkałeś się z takim przypadkiem, to chyba niewiesz co oznaczają cyferki w bloku 003. Najlepiej widać to w logu dynamicznym 003 pole 3, gdy przepływka jest uszkodzona, lub odłączona wtyczka, wartość ta wynosi 539 i jest to wartość stała, a tutaj jest zapożyczony log, który to obrazuje. Robiłem osobiście takie doświadczenie i taką miałem wartość. A jako ciekawostkę powiem wam, że na dynamice auto drastycznie nie straciło.
[/quote]
słuchaj, miałem na myśli to , że uszkodzony przepływomierz nie zostanie pokazany przez komputer jako błąd 19976<- wymyślony przykład. Wiem o tym, że po logach i blokach wartości mierzonych da się wychwycić niedomagania w pracy przepływomierza ;) Akurat o tym nie musisz mnie pouczać. Cyferki w bloku 003 wskazują:
Blok I - obroty silnika
Blok II - zasysana masa powietrza (wymagana)
Blok III - zasysana masa powietrza (rzeczywista)
Blok IV - współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu EGR

Niech kolega którego polo straciło moc wykona logi i zczyta wartości 3 bloku. Jeżeli wartość będzie niższa niż wymagana, wówczas możliwe jest, że układ dolotowy jest nieszczelny. Jeżeli wartość jest zawyżona to przepływomierz może być uszkodzony, choć nie musi to być jedyna przyczyna.

Warto też zwrócić uwagę na grupę 008 blok 4 - wskazywana jest dawka paliwa uzależniona od masy powietrza.

Chyba wszystko jest już jasne ;)
b
bodzio
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:48
Lokalizacja: olsztynek

Post autor: bodzio »

JA JESZCZE KUPIE TEN ROZDZIELACZ OD PODCISNIENIA BO MI SIE WYDAJE ZE JEST ZJE*** ZMIENIE GO I ZOBACZE JAK COS TO DA TO NAPISZE ALE MI SIE WYDAJE ZE MIALEM 1 RURKE ULAMANA NIEWIEM CZEMU I COS MI SIE WYDAJE ZE NIEROZDZIELA PODCISNIENIA BO TURBINA LADNIE DAJE ALE MI SIE WYDAJE ZE PODCISNIENIE CZEGOS NIE OTWIERA I MULI A JAK TO NIC NIEDA TO TZREBA BEDZIE WYPRAC POLO :amen:

-- Wto Gru 08, 2009 9:12 pm --

dacie wiare ze sie samo naprawilo zaczol normalnie ciognac :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”