Strona 7 z 7

Re: [86c2f] Bartek :D

: 23 kwie 2014, 19:22
autor: bartek19941124
Pytanie czy wie ktoś jak utwardzić tylne zawieszenie i przednie technixa? Tylko bez tekstów typu "zaspawaj albo wywal ten szajs" bo pytam poważnie

Re: [86c2f] Bartek :D

: 23 kwie 2014, 21:52
autor: Czołg GT
A masz full komplet TA-tech.. springi i amory czy jakoś pomieszane :?: , bo zaczynałem od kit od TA.

Re: [86c2f] Bartek :D

: 24 kwie 2014, 8:08
autor: Anonymous
jak masz komplet sprężyny + sprawne amortyzatory od ta to przód powinien być wystarczająco twardy, a na tył można dołożyć gumy miedzy zwoje i opuścić niżej na talerzyku

Re: [86c2f] Bartek :D

: 24 kwie 2014, 8:40
autor: Przema$
Nie polecam tych gum w zwoje testowałem u sie też na zestawie TA zero różnicy i skończyło się na podniesieniu talerzyka

Re: [86c2f] Bartek :D

: 24 kwie 2014, 9:40
autor: Anonymous
mi akurat usztywniły (włożone po dwie na stronę miedzy zwoje pracujące) ale ja miałem amortyzatory koni bez regulacji wysokości
tyle że to rozwiązanie chwilowe

tak na dłużej szukaj gwint tylni z 6n/6n2 lub golfa mk1, daje dużo lepsza regulację wysokości, a biorąc pod uwagę to że te auta są cięższe od 86c2f powinno być sztywniej
poza tym szybka akcja i w razie potrzeby można podnieść dość szybko, np planowany wyjazd w 4 osoby i można 1-2cm w górę podnieść

Re: [86c2f] Bartek :D

: 24 kwie 2014, 19:39
autor: bartek19941124
to będę musiał poszukać gwintu z 6n jezeli faktycznie pasuje i tak mam kompletny ta i jest za miekki oczywiscie zestaw kupowalem nowy i jest malo uzytkowany bo auto teraz wiecej stoi niz jezdzi ze wzgledu na przeprowadzane zmiany i prace oraz ze wzgledu na rosznace koszta wsadzenia 1.9 tdi zastanawiam sie czy nie bedzie lepiej wsadzic g40...

Re: [86c2f] Bartek :D

: 24 kwie 2014, 19:50
autor: Anonymous
za cenę zdrowego, zaznaczam zdrowego g40 wsadzisz ten tdi
pomijając koszty utrzymania g40, bo byle pierdoła jak przekaźnik pompy paliwa jest trudna do dostania

Re: [86c2f] Bartek :D

: 24 kwie 2014, 20:24
autor: bartek19941124
Ja chcę mieć w poldolocie coś około 100hp tylko nie wiem za bardzo co się nadaje g jest drogie samo w sobie a tdi ciężko ładnie upchać.... rok temu jeździło czarne tdi 130hp + chip po mojej okolicy ale gościu się wyprowadził i nie ma z nim kontaktu niestety ale rakieta była :P

Re: [86c2f] Bartek :D

: 25 kwie 2014, 10:48
autor: Anonymous
to pakuj silnik z 6n/6n2 gti 125KM w wolnossącym silniku 1.4 i podobno wchodzi bez problemów - też jest na forum chyba a jak nie to na vwzone.pl
z tdi jest problem - jedno jest na forum - to duży i ciężki silnik

Re: [86c2f] Bartek :D

: 25 kwie 2014, 13:01
autor: bartek19941124
wielkość tdi nie gra roli miejsca jest dosyć problem tworzy jego masa i robienie ram pomocniczych które już miejsce zajmują


i czy chodzi ci o ten gti? http://allegro.pl/silnik-vw-polo-1-4-16 ... 10163.html

Re: [86c2f] Bartek :D

: 26 kwie 2014, 21:44
autor: Anonymous
ten z 6n jest akurat
wydaje mi sie że jak pisałem ktoś swap-ował na forum go a jak nie to zadaj pytanie w odpowiednim dziale

Re: [86c2f] Bartek :D

: 27 kwie 2014, 21:51
autor: bartek19941124
Do listy prac na następny miesiąc dodaje skonstruowanie tuby w boczku bagażnika :) bardzo fajna wizja.

I pytanko jaki widzicie kolor szerokiej stali do czerwonego poza białym i czarnym bo te kolory odpadają na starcie

Re: [86c2f] Bartek :D

: 28 kwie 2014, 6:35
autor: adek1983
Może żółty albo zielony.