Strona 7 z 11

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 27 kwie 2011, 20:00
autor: lukas2305
yyy a to nie będzie problemów z ciśnieniem? fakt że jest regulator ale 2-3bary różnicy to trochę dużo.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 27 kwie 2011, 20:06
autor: jaro
A czemu mają być - regulator resztę zwraca do baku, poza tym wątpie, że będą te 4 bary z taniego zamiennika ;)

http://allegro.pl/pompa-paliwa-polonez- ... 93030.html

Na innej aukcji ktoś podaje 1-4 Bary, poza tym wymiary zgadzają się.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 27 kwie 2011, 20:48
autor: lukas2305
no to ok. jak dojdzie i zamontujesz to daj znać czy pracuje prawidłowo :piwo:

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 27 kwie 2011, 21:00
autor: kolunio21
Siema Pany :)
Może mi ktoś wyjaścić ale tak sensownie jaka jest róźnica zewnętrznej pompy paliwa miedzy 1.3 3F a 1.0 AAU
Jestem po swapie z 1.0 na 1.3 3F pompy zostały z 1.0 silnik chodzi bez problemu paliwo daje do odcięcia czyli ok 6500, przy wyższych obrotach nic sie nie dzieje i nie przerywa.
Wszyscy piszą że przy swapie trzeba pompe wymienić, i teraz nie rozumiem dla czego jak ta z 1.0 daje sobie radę, niech ktoś kto się zna sie wypowie co i jak z tym jest, bo dla mnie to te same pompy są! na chłopski rozum (tak myślę) że jak by pompa z 1.0 dawała za małe ciśnienie paliwa to by odcinka była np. przy 4 tyś obrotów.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 27 kwie 2011, 23:55
autor: czmc
[quote=""kolunio21""]Siema Pany :)
Może mi ktoś wyjaścić ale tak sensownie jaka jest róźnica zewnętrznej pompy paliwa miedzy 1.3 3F a 1.0 AAU
Jestem po swapie z 1.0 na 1.3 3F pompy zostały z 1.0 silnik chodzi bez problemu paliwo daje do odcięcia czyli ok 6500, przy wyższych obrotach nic sie nie dzieje i nie przerywa.
Wszyscy piszą że przy swapie trzeba pompe wymienić, i teraz nie rozumiem dla czego jak ta z 1.0 daje sobie radę, niech ktoś kto się zna sie wypowie co i jak z tym jest, bo dla mnie to te same pompy są! na chłopski rozum (tak myślę) że jak by pompa z 1.0 dawała za małe ciśnienie paliwa to by odcinka była np. przy 4 tyś obrotów.[/quote]

z tego co wiem to w 1.0 pompka daje ciśnienie około 1.2 bara, a w 3f około 3... a są pompki, które same regulują sobie ciśnienie np między 1 a 3 bary... taką chcieli mi sprzedać w sklepie motoryzacyjnym czyli by pasowała tu i tu.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 28 kwie 2011, 7:21
autor: kolunio21
Ja pompy zewnętrznej nie wymieniałem od 6 lat czyli od kiedy jest w domu. a co wczeniej było to nie wiem ale zaglądając to wszystko ori wygląda.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 01 maja 2011, 22:25
autor: qboslavo
jakie ciśnienie daje pompa wewnętrzna? zastanawiam się czy nie zastosować do gaźnika.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 01 maja 2011, 23:19
autor: lukas2305
wewnętrzna 0,24Bara.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 02 maja 2011, 17:06
autor: jaro
Witam, opisywana wcześniej pompka zamiennik firmy mtm od poloneza już zamontowana. Poniżej mała fotorelacja.
Kable po zaciśnięciu na oczkach dodatkowo zalutowałem. Kolorystyka: czerwono-żółty to +12V, brązowy to masa. Dodatkowo okleiłem pompę paroma warstwami taśmy izolacyjnej dla ochrony przed uszkodzeniami i zarysowaniem przez objemkę (wywaliłem też oryginalne mocowanie i zamocowałem pompkę dużą objemką).
Na początku silnik nie chciał odpalić - musiałem odpiąć z pompy odejście do filtra, poprosić drugą osobę o włączenie na chwile stacyjki - pompka siknęła paliwkiem. Po tym zabiegu podłączyłem wężyk i odpalił od razu - widocznie było zapowietrzone. Przydatna okazała się nowa objemka na śrubokręt na wyjściu pompki. Ta oryginalna mała jest strasznie trudna do rozpięcia i ponownego zapięcia.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 04 maja 2011, 20:04
autor: muran56
Mam pytanko po wlaczeniu zaplonu slychac pompke paliwa ale tylko to zewnetrzna. Ta ktora jest w baku jest cicho.

I o to moje pytanie czy pompke wewnetrzna tez powinno slychac ? Bo mam problem 2x mi sie juz zdarzylo ze moje polo sie zapowietrzylo chociaz w zboiorniku bylo duzo paliwa. Ciezko bylo odpalic i pomagalo niestety dmuchniecie sprezarka w bak. Niechce zeby gdzies dalej cos takiego sie stalo. Zaznacze ze od ostatniego zapowietrzenia przejechalem jakies tys. km i narazie nic takiego sie nie dzieje.

z gory dzieki za info

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 04 maja 2011, 20:15
autor: czmc
pompki w baku prawie co nie słychać, załącza się ta zewnętrzna... a ta wewnętrzna ma za zadanie pomóc zewnętrznej... wyjmij wewnętrzną i sprawdź czy chodzi czy nie zatkana... i sprawdź odpowietrzniki zbiornika

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 04 maja 2011, 21:28
autor: lukas2305
wg schematu elektrycznego obie pompy podłączone są pod ten sam przekaźnik więc powinny załączać się jednocześnie.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 05 maja 2011, 16:31
autor: kolunio21
Pany może mi ktoś powiedzieć czy jest możliwość przerobienia jakoś pomp paliwa np. zrobić jedną zamiast dwóch??, mianowicie potrzebuje pompę zewnętrzną 2.5bara do pelego wtrysku, kupienie tej pompy to nie lada wyczyn;/ strasznie cięzko kupić a nowa kosztuje kupę kasy.
Zastanawiam sie od jakiego jeszcze auta zastosować pompę, ewwentualnie pod przeróbkę.
Bede wdzieczny za wszelkie informacje.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 05 maja 2011, 16:38
autor: lukas2305

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 05 maja 2011, 17:59
autor: kolunio21
Manuala czytałem a może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?? bo 300zł za pompę dać to za duzo jak dlamnie:/