Strona 5 z 8

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 15 mar 2012, 22:19
autor: Czołg GT
:) wujek google ci powie, sporo tu opowiadać, w skrócie dajesz wodór+tlen do dolotu

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 15 mar 2012, 22:27
autor: ziko_tczew
juz znalazlem w necie i powiem ze dobre to

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 15:36
autor: ziko_tczew
Po dzisiejszym polerowaniu papierkiem wodnym 280 pokrywa wyglada tak.

Obrazek

Narazie jej juz nie bede polerowal bo trzeba dorobic odpowietrzenie i zaspawac ten przelot.

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 16:47
autor: Czołg GT
No dobrze będzie :thumbsup: tylko te zaspawane otwory pewnie bedzie widać co czy dasz rade tak spolerować :?:

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 18:24
autor: ziko_tczew
Nie wiem ale sproboje. Jak sie nie da zeby nie bylo widac to dam boki w czarny mat a front zostawie spolerowany. Tak ma własnie PeroG40 w swoim http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1ea60151e3

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 21:01
autor: PeroG40
o prosze bedzie git tylko z papierem jak najdrobniejszym jedż ja zaczełem od 800 , :piwo: pasta

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 21:08
autor: ziko_tczew
ja zaczelem od 100 bo pokrywa wogole nic nie byla spolerowana gole aluminium po szkielkowaniu bylo. Potem lecialem 180 a dzisiaj pojechalem wodnym 280, a dalej bede jechal 400, 600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500.

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 21:12
autor: PeroG40
dokladnie z ust mi to wyjełeś :piwo:

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 16 mar 2012, 21:44
autor: ziko_tczew
Tyle ze teraz musze do woja na tokarnie podjechac zeby mi wytoczyl aluminiowa rurke na odpowietrzenie i potem musze pojechac do jakiegos zakladu gdzie mi ten przelot zaspawaja i ta rurke na odpowietrzenie.

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 19 mar 2012, 17:58
autor: ziko_tczew
Przyłozyłem dzisiaj pokrywe i takie cos wyszło.

Obrazek

Jak dla mnie bomba i mam teraz mieszane uczucia czy zaspawywac ten przelot. Bo cos mi sie zdaje ze jak bedzie zaspawany to bedzie mocno widac spaw i nie da sie chyba go wypolerowac tak aby nie bylo widac.
Jak dla mnie teraz jest bomba i tylko ja wypolerowac na blysk aby dalo sie przejrzec w niej i dorobic odpowietrznik.

A co wy myslicie zostawic tak jak jest z przelotem czy zaspawac go?

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 19 mar 2012, 18:38
autor: Grzesiek2507
jakas zaslepke, najlepiej w czerni, nawet mat i byloby :butcher:

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 19 mar 2012, 20:22
autor: Czołg GT
ziko_tczew
Ty się nie czaj tylko na tokarnie i zaślepki ci za grosze alu zrobią. :)

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 31 mar 2012, 20:40
autor: ziko_tczew
Na dzień dzisiajszy pokrywa została już wypolerowana, dorobiony i dospawany odpowietrznik.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A i mam małe pytanko co sadzicie o tych zaślepkach na śruby ? Założyć aluminiowe czy czarne ? Ja jestem za aluminiowymi bo super i nietypowo wygladają ale chce jeszcze wasze zdanie znać :D

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 01 kwie 2012, 7:22
autor: Czołg GT
zostaw alu polerowane :thumbsup:

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew

: 29 kwie 2012, 20:55
autor: ziko_tczew
Nowy Staw zaliczony :D
A tu fotki jak polo wyglądało

Obrazek

Obrazek