Strona 5 z 8
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 15 mar 2012, 22:19
				autor: Czołg GT
				
 wujek google ci powie, sporo tu opowiadać, w skrócie dajesz wodór+tlen do dolotu
 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 15 mar 2012, 22:27
				autor: ziko_tczew
				juz znalazlem w necie i powiem ze dobre to
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 15:36
				autor: ziko_tczew
				Po dzisiejszym polerowaniu papierkiem wodnym 280 pokrywa wyglada tak.
 
Narazie jej juz nie bede polerowal bo trzeba dorobic odpowietrzenie i zaspawac ten przelot.
 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 16:47
				autor: Czołg GT
				No dobrze będzie 

 tylko te zaspawane otwory pewnie bedzie widać co czy dasz rade tak spolerować :?:
 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 18:24
				autor: ziko_tczew
				Nie wiem ale sproboje. Jak sie nie da zeby nie bylo widac to dam boki w czarny mat a front zostawie spolerowany. Tak ma własnie PeroG40 w swoim 
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1ea60151e3 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 21:01
				autor: PeroG40
				o prosze bedzie git tylko z papierem jak najdrobniejszym jedż ja zaczełem od 800  , :piwo:  pasta
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 21:08
				autor: ziko_tczew
				ja zaczelem od 100 bo pokrywa wogole nic nie byla spolerowana gole aluminium po szkielkowaniu bylo. Potem lecialem 180 a dzisiaj pojechalem wodnym 280, a dalej bede jechal 400, 600, 800, 1000, 1500, 2000, 2500.
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 21:12
				autor: PeroG40
				dokladnie z ust mi to wyjełeś :piwo:
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 16 mar 2012, 21:44
				autor: ziko_tczew
				Tyle ze teraz musze do woja na tokarnie podjechac zeby mi wytoczyl aluminiowa rurke na odpowietrzenie i potem musze pojechac do jakiegos zakladu gdzie mi ten przelot zaspawaja i ta rurke na odpowietrzenie.
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 19 mar 2012, 17:58
				autor: ziko_tczew
				Przyłozyłem dzisiaj pokrywe i takie cos wyszło.
 
Jak dla mnie bomba i mam teraz mieszane uczucia czy zaspawywac ten przelot. Bo cos mi sie zdaje ze jak bedzie zaspawany to bedzie mocno widac spaw i nie da sie chyba go wypolerowac tak aby nie bylo widac.
Jak dla mnie teraz jest bomba i tylko ja wypolerowac na blysk aby dalo sie przejrzec w niej i dorobic odpowietrznik.
A co wy myslicie zostawic tak jak jest z przelotem czy zaspawac go?
 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 19 mar 2012, 18:38
				autor: Grzesiek2507
				jakas zaslepke, najlepiej w czerni, nawet mat i byloby  :butcher:
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 19 mar 2012, 20:22
				autor: Czołg GT
				ziko_tczew
Ty się nie czaj tylko na tokarnie i zaślepki ci za grosze alu zrobią. 

 
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 31 mar 2012, 20:40
				autor: ziko_tczew
				
			 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 01 kwie 2012, 7:22
				autor: Czołg GT
				zostaw alu polerowane 

 
			
					
				Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
				: 29 kwie 2012, 20:55
				autor: ziko_tczew
				Nowy Staw zaliczony 

A tu fotki jak polo wyglądało
 
