Strona 4 z 8
Re: POLO 86c2f GT by ziko_tczew
: 25 lut 2012, 12:55
autor: PeroG40
jest dobrze ,tylko trzabylo umyć komorę silnika przed swapem :piwo:
Re: POLO 86c2f GT by ziko_tczew
: 25 lut 2012, 13:57
autor: ziko_tczew
PeroG40 umył bym ale woj na podworzu przed warsztatem nie miał szlaucha i nie było jak umyc.
sztahu a odczucia z jazdy sa nieziemskie, w poruwanniu do mojego starego aav to jest ogromna roznica.
A zapomniałem jeszcze dodac ze przy okazji jak był robiony swap to do polo zawitała nowa maglownica bez luzów, z amortyzatorem skretu, do tego nowe koncówki drazka kierowniczego nowe wachacze. To teraz po sutawieniu zbierznosci jest super. A co do komory to ja moze jeszcze umyje ale juz jak silnik siedzi to moze jakimis szmatkami.
Re: POLO 86c2f GT by ziko_tczew
: 25 lut 2012, 14:51
autor: Speede_ZGL
Rury w grillu nie montujesz? Czy nie mialeś?
Ładnie nie musi wyglądać, nie robisz Car Show z polo, ważne by było zdrowe i zapitalało

Re: POLO 86c2f GT by ziko_tczew
: 25 lut 2012, 15:11
autor: ziko_tczew
ta rure w grill mam tylko jeszcze jej nie zamontowałem bo mam dzisiaj lenia. jeszcze musze zamontowac ta plastikowa osłonke nad wiatrak chłodnicy.
Re: POLO 86c2f GT by ziko_tczew
: 28 lut 2012, 23:13
autor: Żywiec
a że tak przy okazji spytam, jakiej farbki użyłeś do bloku?
Ładna polóweczka

ja swoją dopiero odkrywam
Re: POLO 86c2f GT by ziko_tczew
: 02 mar 2012, 16:38
autor: ziko_tczew
[quote="Żywiec"]a że tak przy okazji spytam, jakiej farbki użyłeś do bloku?
Ładna polóweczka

ja swoją dopiero odkrywam[/quote]
dzieki za ładna polówke. A o co do farby to uzyłem wysokotemperaturowej w spreju czarny mat ktora miala napisane ze wytrzyma do 650stopni C. Pompe paliwa nową zakupilem ktora daje 3,5 bara i jest z jakiegos bmw ale nie wiem jakiego. Jutro albo pojutrze zamontuje ja to powinen lepiej latac bo narazie jezdzilem na tej orginalnej z aav co dawala 1.2 bara.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 05 mar 2012, 18:38
autor: monia619
Witam ziomka , którego często widze
bezawaryjnej jazdy zycze

Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 11 mar 2012, 14:55
autor: ziko_tczew
Wczoraj wykombinowalem takie cos do pola.
Dokładka tylnego zderzaka. Na zdjeciu nie wyglada to super ale na zywo jest super. Najwazniejsze ze juz tłumika nie widac.
Odrazu tez pomalowalem przedni znaczek Vw na czarno i tylni czarny vw zamontowalem.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 11 mar 2012, 19:33
autor: Czołg GT
szczerze mówiąc, wcale mi się to nie podoba, lepiej jak jest bez, może lepiej pokombinować nad wydechem z tyłu :scratch:
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 11 mar 2012, 20:26
autor: ziko_tczew
mi sie z ta dokladka podoba. zdjecie nie oddaje efektu w 100%. a co do wydechu to zostaje tak jak jest bo mam zrobione jak w dizlu ze rura na dół i jej nie widac teraz przez ta dokladke a fajnie mruczy.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 15 mar 2012, 17:39
autor: ziko_tczew
Teraz modze z pokrywą zaworów od G40 ktora praktycznie za grosze kupiłem razem ze srubami.
Tak teraz wyglada po przejechaniu ja papierem 100 i odcieciu kołnierzy na rury.
Teraz ja pomalowalem woku srub, wlewu i w tych paskach czarnym matowym wysokotemperaturowym.
Co przed chwila 2warstwe czarnego matu maznolem. Teraz wyglada to tak
Na koniec dnia pokrywa wyglada tak.
Teraz zaspawac przelot. zrobic odpowietrzenie i spolerowac ja do konca.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 15 mar 2012, 21:13
autor: Czołg GT
No ciekawe a do czego kombinujesz ta pokrywę :scratch: , to nie ty przypadkiem chciałes spreżarke w 3f wkładać :?: jasli tak to jak tam sprawa wygląda.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 15 mar 2012, 21:37
autor: ziko_tczew
Ta pokrywe zaworów załoze do swojego 3F-a. Bo kazdy ma albo ta stalowa, albo motorsporta, albo od 6n-ki. A mi sie podoba z g40 i nie widzialem zeby ktos taka zalozyl do nieukompresowanego silnika. A co do turba to narazie zasiegnełem troche informacji i wiem ze da sie to zrobic i wiem kto nawet na takim czyms jezdzil tyle ze nie na silniku 1.3 a na 1.6 abu. Ale narazie chce sie nacieszyc orginalna 3F-ka.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 15 mar 2012, 22:11
autor: Czołg GT
No to prawda, jeszcze nie widziałem pokrywy modzonej z G w 3f, kiedyś oglądałem polo 86c2f 3f ze sprężarką, ale po dłuższej rozmowie jak się dowiedziałem co trzeba i że nie wiadoma ile motor wytrzyma, czy da rade 50000km to zapomniałem o temacie, z 3f 130-150km, rakieta była co nie miara. Teraz planuje przetestować instalacje HHO, u mnie w miescie maja dwie osoby i potwierdzają spadek spalania 2-3l benzyny i odczuwalny wzrost mocy z stosunkowo nie wielkim kosztem.
Re: POLO 86c2f GT 3F by ziko_tczew
: 15 mar 2012, 22:15
autor: ziko_tczew
A co to jest ta instalacje HHO

?