Strona 4 z 11

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 26 mar 2010, 20:45
autor: Anonymous
dzięki za odpowiedź :)
a która pompka ma pracować tylko chwilę? wewnętrzna czy zewnętrzna? (czy obie?)

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 27 mar 2010, 8:27
autor: adam
Obie kolego, one w trakcie tej krotkiej pracy maja wytworzyc cisnienie, po to aby twoja pola od strzala zalapala

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 14 lip 2010, 21:18
autor: Czołg GT
Witam podpinam się :talkative:

mam mały problem mój Czołg nie chce trybić ani się odezwać

Na starcie problemu zwaliłem wszystko na zapłon bo były też problemy wszystko sprawdziłem iskra jest na wszystkich świecach cewka ok czuj halla też

ale dojście paliwa na listwe wtrysków na rozruszniku jak próbowałem to było tak jak bym po jednym piwie szczał :piwo:

Jakie ciśnienie powinno być na dojściu :?: a dokładniej jak bedzie wyglądało na oko

teraz moja teza jest taka że mi pompa paliwa usiadła :bow:

Pokaże na kompie jak się podepne :?:

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 15 lip 2010, 23:04
autor: Czołg GT
Wszystko opanowane koniec

Amen

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 15 lip 2010, 23:14
autor: kolunio21
A co było pompa?? która?

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 17 lip 2010, 7:16
autor: Czołg GT
tak pompa ta w zbiorniku odczepiałem wszystko po kolei zeby wiedziec która

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 26 sie 2010, 11:15
autor: korek91
Witam! Mam pytanie czy pompa :

z obudowy pompy
F20000 169
13806-3
PAT 4500270 5421306

Ciśnienie 610 Kpa 13,5V wydajność 255l/h

dł 130 mm średnica 40mm

Podejdzie do G40?

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 19 wrz 2010, 2:21
autor: Czarny 1300
Witam Chłopaki mam prośbę kurde ostatnio odłączyłem przewody od pompki wewnętrznej i teraz nie wiem który gdzie ma siedzieć.
Jeden przewód u mnie jest niebieski a drugi czarny może ktoś z Was tak ma i lookną by jak to jest. Co ewentualnie może się zepsuć jak by to źle podłączyć :?: Z góry THX :)

Obrazek

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 29 paź 2010, 23:46
autor: BartekpoloGT
[quote="tytn"]Odświeżę trochę temat, a jako że to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich serdecznie :)

Moje pytanie dotyczy wewnętrznej pompy paliwa, (a w sumie to może obydwu :D ) czy ona/(one?) powinny pracować przez cały czas po przekręceniu kluczyka (nie włączeniu zapłonu)? Pytam ponieważ po tegorocznej nieszczęsnej zimie z poloweczką zaczęły się dziwne rzeczy dziać (gaśnie w trakcie jazdy, nie zawsze odpala, obroty jałowe falują), wiem że podobne problemy opisuje kilka osób w osobnym dziale (i w sobotę zamierzam się wziąć za sprawdzenie zapłonu, świec i kabli), ale wczoraj rozmawiałem ze znajomym rodziców (dawnym mechanikiem z pogotowia) i okazało się że posiada dokładnie takie same autko :D i gdy zobaczył że przy odpalaniu jak i po awaryjnym zgaśnięciu obie pompki pracują cały czas powiedział że przypuszczalnie jedna z nich nie daje ciśnienia (auto przez to gaśnie) ponieważ powinna pracować tylko chwilę "dobić" ciśnienie i się wyłączyć, wg niego mogło by to być też przyczyną zwiększonego (ok 10-11l. :-( ) spalania.

I tu pojawia się pytanie, gdyż jako że w "sam naprawiam" nic na ten temat nie znalazłem to czy moglibyście powiedzieć jak jest u was? Ma pracować przez cały czas czy może się wyłącza?

aha moje autko to 86c2f benzyna 1.0 l.

pozdrwaiam.[/quote]


Witam mam taki sam problemu u mnie jak pisze kolega tyle ze nie zawsze pompka mi za trybi od przekręcenia. ale obiawy takie same. i silnik 1.3 75km. to tez moze być przekaźnik proszę o szybka odpowiedz.

to tez moze byc przyczyna falowania obrotów i gaśnięcia auta na postoju ?

pompy paliwa Gti

: 23 lis 2010, 10:59
autor: Czołg GT
Mam do was pytanie odnośnie pomp paliwa

Wpadłem na pomysł żeby do mojego 86c2f 1.3 75 KM zamontować wydajniejsze pompy paliwa od najlepiej mk1 1.6 Gti albo mk2 1.8 2.0 Gti

Pytanie czy to ma sens i czy to coś da

Sąsiad posiada mk1 i mk2 Gti całe na części więc moge mieć tanio szczuje sie na pare innych rzeczy

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 23 lis 2010, 16:27
autor: Czołg GT
Z powodu że nikt postu nie widział podnoszę up :acute: :acute:

nikt się nie wypowie???? :acute:

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 mar 2011, 10:06
autor: lukas2305
mam plan zamienić dwie pompy na jedną-zostanie tylko ta w zbiorniku. Do monowtrysku potrzebne jest ciśnienie 1,2bara ale o jakiej wydajności? 100l/h wystarczy? jaką wydajność mają seryjne pompy - wewnętrzna i zewnętrzna?

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 mar 2011, 11:31
autor: jaro
Książka sam naprawiam ""Ibiza i cordoba od 93" podaje, że ibiza z jedno-punktem posiada tylko jedną pompę - w zbiorniku. Podają też ciśnienie 0,12 mPa, a wydatek przy 12V 625 +/-10 cm^3/30 sek.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 mar 2011, 13:22
autor: lukas2305
jaro, dzieki bardzo
czyli wychodzi ok 75l/h. powiedzcie mi jeszcze jaki jest wplyw wydajnosci na cisnienie, ewentulanie prace silnika. zakladajac seryjna wydajnosc 75l/h przy 1,2bara czy będzie jakaś różnica w pracy silnia po montażu pompy np 120-130l/h również 1,2b?

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 mar 2011, 14:30
autor: jaro
Powinno być wszystko ok na wydajniejszej pompie - w końcu jest regulator ciśnienia i naddatek wraca z powrotem do baku.