Strona 3 z 3
Re: Problem z ogrzewaniem
: 25 sie 2011, 11:25
autor: lopez89
Od razu się przyznam, że z kabla OBD-II dopiero uczę się korzystać, bo kupiłem ELM327 i korzystam z programu PCMSCAN, a na nim nie wykrył mi błędów tego rodzaju. Ostatnio jeszcze mam problem z katalizatorem i tego rodzaju błąd wychwycił ten kabelek co mam. Ale VAG-COM mi nie działa na nim. Chyba że byś mi podpowiedział co dokładnie muszę kliknąć w programie PCMSCAN, aby sprawdzić czy są te błędy.
Re: Problem z ogrzewaniem
: 25 sie 2011, 11:29
autor: Witek6935
Nie znam tego programu PCMSCAN więc Ci nie powiem co tam kliknąć. a czemu VAG-COM nie działa? Problem z baud rate? W ustawieniach, w "Protocol Options" ustaw wartość "Start Baud" na 9600. U mnie bez tej zmiany VAG-COM też nie ruszył. To tego port COM dobrze ustawiony?
Re: Problem z ogrzewaniem
: 25 sie 2011, 11:38
autor: lopez89
Tak właśnie mam ustawione parametry, ale może program mam walnięty. Może masz dobrą wersję i podesłałbyś na pw.
A co do samej naprawy to piszesz, że mam do roboty dwa silniczki, ta naprawa polega na przeczyszczeniu wd40 czy potrzeba kupić nową elektronikę - pocentriomet. Z tego co rozumiem to jeden jest koło schowka, a drugi ?
Re: Problem z ogrzewaniem
: 25 sie 2011, 20:16
autor: Mati_9N
V68 masz wyżej pedału gazu po prawej stronie

Ja rozbierałem V68 i nie jest to trudne , wystarczy wyczyścić dobrze tą bieżnię potencjometra a bedzie ok

koszt nowego silniczka to nawet 400 zl podobno :niewiem:
Re: Problem z ogrzewaniem
: 25 sie 2011, 22:11
autor: Witek6935
[quote=""Mati_9N""] koszt nowego silniczka to nawet 400 zl podobno :niewiem:[/quote]
Pytałem swego czasu o niego w ASO. 457zł :rotfl: Oby moja regeneracja pomogła na długo... bo będzie :banghead:
Re: Problem z ogrzewaniem
: 26 sie 2011, 22:56
autor: lopez89
[quote=""Mati_9N""]V68 masz wyżej pedału gazu po prawej stronie

Ja rozbierałem V68 i nie jest to trudne , wystarczy wyczyścić dobrze tą bieżnię potencjometra a bedzie ok

koszt nowego silniczka to nawet 400 zl podobno :niewiem:[/quote]
Czyli V68 - po stronie kierowcy, a V154 tam gdzie schowek ?
[quote=""Witek6935""][quote=""Mati_9N""] koszt nowego silniczka to nawet 400 zl podobno :niewiem:[/quote]
Pytałem swego czasu o niego w ASO. 457zł :rotfl: Oby moja regeneracja pomogła na długo... bo będzie :banghead:[/quote]
Dziękuje ci za program

, zobaczę jutro czy działa. Ps. nie strasz tak kosztami, bo jak pomyśle że mogę mieć katalizator uwalony to dziękuje ;/.
Re: Problem z ogrzewaniem
: 29 sie 2011, 19:58
autor: Mati_9N
[quote=""lopez89""]
Czyli V68 - po stronie kierowcy, a V154 tam gdzie schowek ?
[/quote]
Dokładnie

Re: [9n] Problem z ogrzewaniem
: 21 paź 2012, 14:16
autor: muniek1983
Witam w mojej polówce jest ten sam problem, chciałem prosić by ktoś podał mi numer siliczka v68 i v154 do mojej polówki gdyż w sklepie nie wiedzą jak tego znaleźć vin WVWZZZ9NZ3D028049 POLO posiada silnik 1.2B 47KWwersja wyposażenia BASIC. Szukałem silniczków na allegro ale nie jestem pewien czy kupię dobry, więc proszę o pomoc.
Re: [9n] Problem z ogrzewaniem
: 05 maja 2013, 23:37
autor: olekbdg
Mam podobny problem z uderzeniem max ciepła przy 18 stopniach zwykłego nawiewu.
Może znacie jakiś warsztat w Gdańsku, który podjąłby się rozwiązania tego problemu. Dziękuję za pomoc
Praca od 8 do 19 = brak czasu na samodzielną naprawę.
Re: [9n] Problem z ogrzewaniem
: 26 lut 2014, 18:58
autor: amilkw17
mam podobny problem w swoim polo, w vagu pokazało mi takie błedy >
01271 - Ustawienie temperatury silnika dla Flap (V68)
30-10 - otwarty lub zwarty do B + - Intermittent
01596 - Silnik na zewnątrz / klapy recyrkulacji powietrza (V154)
30-10 - otwarty lub zwarty do B + - Intermittent
01271 - Ustawienie temperatury silnika dla Flap (V68)
41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Przerywany
01271 - Ustawienie temperatury silnika dla Flap (V68)
29-10 - Krótki do Ziemi - Przerywany
01271 - Ustawienie temperatury silnika dla Flap (V68)
28-10 - Short to B + - Intermittent
objaw był taki że leciało gorące powietrze cały czas, udało mi się rozwiązać problem, mianowicie nie było styku na jednym z przewodów który leci do nastawnika klimatyzacji- nawiewu powietrza. Wystarczy wyciągnąć półkę pod radiem, czasem radio i sprawdzić kostkę z przewodami biegnącymi do klimy i nawiewu, najlepiej to robić na odpalonym silniku, ruszać przewodami i kręcić potencjometrem. W moim przypadku pomogło i obyło się bez wydatków.
Odp: [9n] Problem z ogrzewaniem
: 21 cze 2017, 7:34
autor: damianprz
Dołączam do tematu:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl
Part No: 6Q0 820 045
Component: Klimaanlage X0840
VCID: EADD34F396FDBB4EA59-50E6
3 Faults Found:
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to Plus
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-00 - Open or Short to Plus
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
55-00 - Adaptation Not Successful
-------------------------------------------------------------------------------
Dmuchawa czasami wyrzuci chłodne powietrze, nawet takie z klimy.
Ale nie trwa to długo i później już tylko gorące powietrze.
Odp: [9n] Problem z ogrzewaniem
: 02 lip 2017, 14:39
autor: muniek1983
Zmiana temperatury to nie wina silniczka v154 (on odpowiada za obieg wewnętrzny i zewnętrzny) a v68 sam miałem ten problem w polo 2002 1.2b 12v 47kw wyjąłem silniczek przeczyściłem i póki co działa poprawnie zrobiłem też instrukcje jak to zrobić ale nie wiem jak ją wstawić na forum jeżeli ktoś chce to mogę podesłać na meila może komuś pomoże