Strona 2 z 2
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:41
autor: McGrady
no ok, w takim razie jutro się za to wezmę.
A powiecie mi może gdzie się sprawdza wersje silnika ?
I gdzie mogę znaleźć właściwie jakieś informacje o silnikach montowanych w POLO ? chodzi mi konkretnie czy są to silniki na monowtryskach czy wtrysku wielopunktowym...
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:44
autor: paffcio
McGrady
daj numer vin to ci sprawdze, albo na oslonie paska rozrządu jest wlepka i jest numer silnika np. APQ albo AKV, ANX itp
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:47
autor: McGrady
WVWZZZ6NZWW051416
dzięki bardzo

Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:48
autor: paffcio
McGrady
napewno dobrze przepisales ? nie ma go w rejestrze etki
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:48
autor: McGrady
już poprawiłem
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:50
autor: czaja
Silnik AKV, skrzynia DQW
Data produkcji 19.08.1997
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:53
autor: McGrady
no dziękuję bardzo
niechce robić OT ale - ten silnik to monowtrysk czy wielopunkt ? i ogólnie jest to dobry silnik

?
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 15 paź 2009, 20:58
autor: paffcio
McGrady
wielopunkt

motorek jak kazdy inny w 6n - dobry

nowszej generacji, ale ponoc APQ sa uwazane za najmniej awaryjne - nie wiem dlaczego..

Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 17 paź 2009, 15:05
autor: McGrady
Witam ponownie. Dzisiaj się wziąłem za rozebranie i przeczyszczenie przepustnicy. Mieliście racje za co dozgonne dzięki

wszystko teraz gra i hula jak należy. mam tylko jeszcze takie pytanie. czy tą przepustnice trzeba adaptować za każdym razem ? Ja po skręcenie przepustnicy i odpaleniu silniki zauważyłem odrazu różnice i teraz obroty są takie jak być powinny. Tak więc czy trzeba dodatkowo adaptować tą przepustnicę ? Podłączałem do polo do vag'a i pokazał mi błąd 531 - zanieczyszczony silnik krokowy lub przepustnica - BŁĄD SPORADYCZNY. Więc skasowałem ten błąd i za drugim razem już nie wyskoczył.
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 18 paź 2009, 8:54
autor: czaja
Jeżeli skasowałeś babola i obroty nie szaleją to prawdopodobnie przepustanica zaadaptowała sie sama. Jeżeli zaczną falować obroty, podłącz pod VAG, sprawdź i wykasuj błędy i zró adaptację przepustnicy. Warunki adaptacji i jej opis dostałeś w linkach. Jest też opis w manualach.
Re: czy tak powinno być ? - obroty
: 18 paź 2009, 8:56
autor: McGrady
no narazie wszystko działa jak powinno i obroty nie falują. Korzystałem z tego linku przy czyszczeniu przepustnicy i widziałem że jest opis adaptacji. Narazie nic nie będe ruszał skoro jest dobrze.
Dziękuję wszystkim za pomoc w problemie
