Strona 2 z 2
Re: [9n] silnik 1.2 55KM - Dobry wybór?
: 21 sie 2013, 9:19
autor: daniel0515
@up
Według ciebie.Takie polo z takim silnikiem naprawde daje rade ,spójrz na inne auta np: polonez 1,6 4 cyl w porównaniu do polo do pięt mu nie dorasta.Maluch z 2 cylkami dawał rade

.Wszystko zależy od człowieka ja osobiście uważam tą jednostkę za dobrą bo auto daje rade z tym silnikiem.
Re: [9n] silnik 1.2 55KM - Dobry wybór?
: 21 sie 2013, 9:46
autor: Nemesis
Mati_9N do niedawna miał polo z silnikiem 1.2. Z tego co mówił, to ten silnik jest trochę za słaby i sporo pali. Opinie, że 9N jest awaryjne nie są w sumie nic warte, bo ja już jeżdżę 2 lata swoim i tylko olej i filtry wymieniam. Wczoraj byłem na przeglądzie i przegląd przeszedł wzorowo. Facet, który robił przegląd był zdziwiony stanu tego auta. Ja jestem zdania, że jak kto dba tak ma. Poza tym wszędzie zdarzają się awaryjne egzemplarze.
Re: [9n] silnik 1.2 55KM - Dobry wybór?
: 21 sie 2013, 11:27
autor: Wolga85
Po pierwsze porównanie auta zaprojektowanego po roku 2000 z autami z lat 60 to tak jak porównywać ipoda z gramofonem. Silniki 3 cylindrowe miały spalać mniej a spalanie takie samo (chodzi mi realne nie to co piszą w katalogach). Do tego dochodzą wibrację i hałas. W benzynie to jeszcze jako tako ale w dieselu dramat. Całość wieńczy awaryjność spowodowana że trzeba korzystać z max momentu (lub prawie ) większość czasu podczas jazdy. Telepanie silnika nie służy skrzyni ,przewodom w komorze silnika i samemu silnikowi. Włączenie klimy z 3-4 osobami na pokładzie skutecznie utrudnia wyprzedzanie. Reasumując same wady. Jedna zaleta to taka że używane można kupić taniej.
Re: [9n] silnik 1.2 55KM - Dobry wybór?
: 17 lip 2014, 20:38
autor: MarioGTI
kooope śmiechu

niech sobie kupują co się komu podoba ,ja swoją 1.4 TDI 80 KM zrobiłem już ponad 80 tys km i jest spoko ,wiadomo ile ludzi tyle komentarzy a co się psuje a co nie można poczytać na tym forum ........Pozdrawiam 3 cylindrowców

Re: [9n] silnik 1.2 55KM - Dobry wybór?
: 17 lip 2014, 22:03
autor: piotrek1993
Mocy może trochę brakuje przy wyprzedzaniu chociaż swoje potrafi jak się rozbuja a jeżeli chodzi o kulturę pracy to wiele silników czterocylindrowych ma gorszą. Jeżeli chodzi o awaryjność to poszedł mi czujnik temp. płynu chłodzącego i nic więcej. Spalanie zależy od nogi najmniej na trasie 5,17 nie przekraczając setki najwięcej 7,14 trasa ok. 170 kilometrów poniżej 120 rzadko było jutro wybieram się w trasę ok 400 km to opiszę ile wyszło. Pozdrawiam