Strona 2 z 2

Re: [6N] Projekt "VIOLET"

: 02 lis 2015, 22:38
autor: Bart-S
Dzięki Marcin. Jakiś konkretny gwint polecisz? Coś przetestowanego na 6N/6N2?

Re: [6N] Projekt "VIOLET"

: 04 lis 2015, 8:53
autor: Anonymous
wszystko zależy ile chcesz wydać
najtaniej tuningart, ta-technix lub mts-technik
potem masz FK
następnie AP-Racing, ST-Suspension (marka KW, odpowiednik Weiteca)
no i najdrożej KW

Re: [6N] Projekt "VIOLET"

: 04 lis 2015, 14:33
autor: Bart-S
KW z regulacją twardości 899EUR, nieźle ;) Dzięki za wskazówki - zorientuję się w możliwościach, porównam z cenami i dam znać co wybrałem :)

Steffan BCW 7" ET24 - póki co z zakupionymi oponami 185/55 (oczywiście do odnowienia ale cena zakupu, rekompensuje tą konieczność). Jak znajdą się na aucie będę wiedział co dalej ;)

Póki co nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przy 8" ET20 wyszłoby perfekcyjnie pod rant - no ale z 7" sugerowałem się opisem z jednego z angielskich for (oby wyszło dobrze, jeśli nie - wymieniamy ;)).

Obrazek

Obrazek

Re: [6N] Projekt "VIOLET"

: 05 lis 2015, 13:14
autor: Anonymous
[quote=""Bart-S""]Póki co nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przy 8" ET20[/quote]
1.5-2cm za obrys z tyłu... chyba że Shmitty które mam w garażu jednak nie miały et20 tylko e10, muszę to wreszcie zmierzyć

Gwint AP jest całkiem przyjemny, nie za twardy, kolega miał chwile na Audi A4 i był bardzo zadowolony (zdjął do robienia blacharki)

Re: [6N] Projekt "VIOLET"

: 05 lis 2015, 18:18
autor: Bart-S
Czyli 7" powinno być w sam raz.

AP dobrze mi się kojarzy więc pewnie pójdziemy w tę stronę - za KW jednak trzeba już troszkę przepłacić.

Re: [6N] Projekt "VIOLET"

: 05 lis 2015, 18:35
autor: Winiacz
Tuningart, TA-tesco i MTS to gwinty do zglebienia samochodu żeby ładnie stał.
Amortyzatory mają za małe tłumienie, przy ustawieniach nadających się do czegoś więcej niż parkowania z samochodu robi się ping pong. Więc miej to też na uwadze, a głosy mam (wpisz nazwę czegokolwiek, to nie tylko samochodów dotyczy) i jestem zadowolony" można spokojnie pominąć.
Chyba że chcesz się bawić w wymianę oleju w amorach na gęstszy, ale to szkoda takich rzeczy robić w nowo kupionym zestawie.

Weź to pod uwagę kupując zawieszenie, bo to jeden z kluczowych elementów tego jak będziesz jechał. Bądź stał.