Strona 2 z 2
Re: [6N] Projekt "VIOLET"
: 02 lis 2015, 22:38
autor: Bart-S
Dzięki Marcin. Jakiś konkretny gwint polecisz? Coś przetestowanego na 6N/6N2?
Re: [6N] Projekt "VIOLET"
: 04 lis 2015, 8:53
autor: Anonymous
wszystko zależy ile chcesz wydać
najtaniej tuningart, ta-technix lub mts-technik
potem masz FK
następnie AP-Racing, ST-Suspension (marka KW, odpowiednik Weiteca)
no i najdrożej KW
Re: [6N] Projekt "VIOLET"
: 04 lis 2015, 14:33
autor: Bart-S
KW z regulacją twardości 899EUR, nieźle

Dzięki za wskazówki - zorientuję się w możliwościach, porównam z cenami i dam znać co wybrałem
Steffan BCW 7" ET24 - póki co z zakupionymi oponami 185/55 (oczywiście do odnowienia ale cena zakupu, rekompensuje tą konieczność). Jak znajdą się na aucie będę wiedział co dalej
Póki co nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przy 8" ET20 wyszłoby perfekcyjnie pod rant - no ale z 7" sugerowałem się opisem z jednego z angielskich for (oby wyszło dobrze, jeśli nie - wymieniamy

).

Re: [6N] Projekt "VIOLET"
: 05 lis 2015, 13:14
autor: Anonymous
[quote=""Bart-S""]Póki co nie mogę oprzeć się wrażeniu, że przy 8" ET20[/quote]
1.5-2cm za obrys z tyłu... chyba że Shmitty które mam w garażu jednak nie miały et20 tylko e10, muszę to wreszcie zmierzyć
Gwint AP jest całkiem przyjemny, nie za twardy, kolega miał chwile na Audi A4 i był bardzo zadowolony (zdjął do robienia blacharki)
Re: [6N] Projekt "VIOLET"
: 05 lis 2015, 18:18
autor: Bart-S
Czyli 7" powinno być w sam raz.
AP dobrze mi się kojarzy więc pewnie pójdziemy w tę stronę - za KW jednak trzeba już troszkę przepłacić.
Re: [6N] Projekt "VIOLET"
: 05 lis 2015, 18:35
autor: Winiacz
Tuningart, TA-tesco i MTS to gwinty do zglebienia samochodu żeby ładnie stał.
Amortyzatory mają za małe tłumienie, przy ustawieniach nadających się do czegoś więcej niż parkowania z samochodu robi się ping pong. Więc miej to też na uwadze, a głosy mam (wpisz nazwę czegokolwiek, to nie tylko samochodów dotyczy) i jestem zadowolony" można spokojnie pominąć.
Chyba że chcesz się bawić w wymianę oleju w amorach na gęstszy, ale to szkoda takich rzeczy robić w nowo kupionym zestawie.
Weź to pod uwagę kupując zawieszenie, bo to jeden z kluczowych elementów tego jak będziesz jechał. Bądź stał.