[quote="Adas1987"]
http://img88.imageshack.us/i/zdjcie079s.jpg/
Oto zdjęcie mojej manetki. Czerwonym kółkiem zaznaczone miejsce, w którym się przepaliła.
Może nie zawrotnej jakości ale da się co nieco zobaczyc.
Wymiana jest niezbyt skomplikowana.
1.Najpierw odłączyłem akumulator(żeby poduszką nie dostac)
2.Rozkręciłem obudowy wokół stacyjki i poodłączałem wszystki kostki.
3.Potem zdjąłem poduszkę(z tyłu kierownicy dwa otwory). W tych otworach trzeba śrubokrętem podważyc takie druty i całosc wyjdzie.
4.Nastepnie trzeba odłączyc poduszke i klakson.
5.Potem widac już śrubę, która dociska kierownice. Warto oznaczyc sobie położenie kierownicy, przy składaniu mniej problemów typu "a jak to przedtem było". Ja odkręciłem najpierw śrube, a potem oznaczyłem (bo kierownica i tak nie zmieni położenia, ponieważ siedzi na frezie)
6.Potem zostaje odkęcic 3 śrubki i manetka wychodzi z wsuwek.
Składanie w kolejności odwrotnej. W mojej ocenie to praktycznie każdy, kto lubi się trochę pogrzebac w tego typu rzeczach, to sobie z tym poradzi.
Myśle, że jasno opisałem całe zajście i ułatwi wam to naprawę.
Wiele razy właśnie na tym forum znalazłem masę dobrych rad jak i co zrobic, więc i ja opisałem co zrobiłem, żeby Polo "mrugało" w prawo i lewo

[/quote]
Dzięki za poradnik!
Jedno pytanie jeszcze - z tym podważaniem poduchy mianowicie mi chodzi. Wychodzi to lekko czy trzeba użyć do tego siły? Próbować jakoś manewrować?