Strona 2 z 3
Re: gleba
: 28 maja 2009, 19:49
autor: marianb31
powiedz mi kolego ile z przodu masz odelgłości pomiędzy dokładką a ziemią, bo ja na -60 mam 15 cm

Re: gleba
: 28 maja 2009, 20:17
autor: lechu
ja mam od progu przod 15 , tył 16. zauwazyłem ze koła z przodu nie są w kącie prostym, tylko "V" tak ma być? a pozatym sciąga mnie na prawo i kierownica nie jest w prostej pozycji podczas jazdy prosto ;/
Re: gleba
: 28 maja 2009, 20:22
autor: marianb31
kolego, po zmianie amortyzatorów musisz jechać na ustawienie kątów i zbieżności kół. Jak na moje oko masz obnizenie -60, ale jutro sprawdzę dokładnie jakie ja mam odległości

Re: gleba
: 28 maja 2009, 20:36
autor: rolek
[quote="Masa1987"]zauwazyłem ze koła z przodu nie są w kącie prostym, tylko "V" tak ma być? a pozatym sciąga mnie na prawo i kierownica nie jest w prostej pozycji podczas jazdy prosto ;/
[/quote]
Typowe objawy dla zwalonej zbieżności i ustawień kątów
Re: gleba
: 28 maja 2009, 21:08
autor: tajpej
ustaw kąty i zbieżność to wtedy wszystko będzie ok ja na kołach 15" opona 195/45 dokładka zderzaka była 6 cm od ziemi a ja maiłem glebę na gwincie -95

Re: gleba
: 28 maja 2009, 21:13
autor: lechu
[quote="tajpej"]opona 195/45 dokładka zderzaka była 6 cm od ziemi a ja maiłem glebę na gwincie -95[/quote]
to juz hardcore

Re: gleba
: 31 maja 2009, 9:56
autor: lechu
jeszcze pytanko, dlaczego jest luka między blachą a gumą (pod maską) w przednich amortyzatorach? nawet 1 cm ?
Re: gleba
: 31 maja 2009, 13:46
autor: rolek
[quote="Masa1987"]tajpej napisał(a):
opona 195/45 dokładka zderzaka była 6 cm od ziemi a ja maiłem glebę na gwincie -95
to juz hardcore

[/quote]
dlaczego ?
[quote="Masa1987"]jeszcze pytanko, dlaczego jest luka między blachą a gumą (pod maską) w przednich amortyzatorach? nawet 1 cm ?[/quote]
A dokładniej o które miejsce Ci chodzi ?
Re: gleba
: 31 maja 2009, 13:47
autor: marianb31
też to mam, ale dałem między kielich a ta podkładkę gumę, i wszystko jest dobrze
a wina leży po stronie amortyzatora

trzeba sportowe założyć
pod częśc nr 9 daj gumę jakąś i powinno być ok, bo dużo VW tak ma

Re: gleba
: 31 maja 2009, 13:56
autor: Ciapek01
podpinam sie pod temat. chce zalozy -40 przod i -40 tyl na seryjnych amorach bo mi troche buda buja na zakretach i wynosi go na zew na zakretach. tylko boje sie ze amorki mi szybko strzela. mozna to jakos sprawdzic ile jeszcze zywotnosci maja amory???
Re: gleba
: 31 maja 2009, 14:00
autor: paffcio
Ciapek01
tak, w stacji kontroli pojazdów bez problemu sprawdzą Ci w jakim stopniu zuzyte są Twoje amortyzatory...
-40/40 na seryjnych amorkach w bdb stanie jeszcze daje rade, nie ma koniecznosci zmiany amorków, aczkolwiek skrócony skok amortyzatora znacznie poprawi prowadzenie...
bo na wybojach moze Ci troche polo podskakiwac jak kangurek

Re: gleba
: 31 maja 2009, 15:35
autor: lechu
kolega Paffcio dobrze pisze, mam sprezyny sportowe i seryjne amortyzatory, auto podskakuje, a na wybojach mocno tłucze, ale da sie jeździć ;] Czy jest sposób na te dobijanie? moze jakies gumy?
Re: gleba
: 31 maja 2009, 15:39
autor: lechu
marianb31 link nie działa
Re: gleba
: 31 maja 2009, 15:45
autor: marianb31
poczekaj chwilę bo ten serwis szwankuje dzisiaj coś

przedtem działało

a co do zawieszenia -40 to pooglądaj polówki kolegów z klubu

Re: gleba
: 31 maja 2009, 15:52
autor: marianb31
[quote="Masa1987"]a na wybojach mocno tłucze, ale da sie jeździć ;] Czy jest sposób na te dobijanie? moze jakies gumy?[/quote]
zwój puka CI o zwój i to dlatego

musisz mieć amortyzator o krótszym skoku (sportowy)
