gleba

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lechu
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:24
Lokalizacja: Łęczna

gleba

Post autor: lechu »

załozylem na tył sprezyny h&r -40 , troche mnie zdziwilo ze po sręceniu amortyzatora, sprezyna ma luz, dopiero po połozeniu wlazła w tą gume, mozna tak jeździć?, boje sie ze przy wyskoku spreżyna moze wyskoczyc
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

spręzyna musi wejśc na swoje miejsce, w amortyzatorze masz specjalne wyżłobienia.
Obrazek
l
lechu
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:24
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: lechu »

[quote=""marianb31""]spręzyna musi wejśc na swoje miejsce, w amortyzatorze masz specjalne wyżłobienia.[/quote]

jest tak jak piszesz, boje sie ze moze wyskoczyc, amortyzatory nowe, identyczne jak seryjne
t
tajpej

Post autor: tajpej »

kolego a przez to że sprężyna jest krótsza o 4 cm od amortyzatora. jeżeli masz sprężynę -40 to i amortyzator też powinien być o skróconym skoku ale wiele osób jeździ na skróconych sprężynach i oryginalnych amorkach i żyją ale gdy wsadzisz MC person do samochodu i opuścisz samochód z windy to amorek się wciśnie i będzie git :grin:
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

ja założyłem spręzynę -60 na oryginalne amory, i wszystko śmiga :oki:
Obrazek
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""marianb31""]ja założyłem spręzynę -60 na oryginalne amory, i wszystko śmiga[/quote]

smigac smiga, ale sprezyna bedzie miała luz dopóki nie docisnie jej siła auta czyli dopóki nie bedzie stał na kołach wtedy bedzie prawie ok,prawie bo hr jest duzo krotsza i bedzie amortyzator dobijał,z reszta sam sie przekonasz ;)
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

[quote=""Goozik""]smigac smiga, ale sprezyna bedzie miała luz dopóki nie docisnie jej siła auta czyli dopóki nie bedzie stał na kołach wtedy bedzie prawie ok,prawie bo hr jest duzo krotsza i bedzie amortyzator dobijał,z reszta sam sie przekonasz ;)[/quote]
dokladnie, pozatym przy seryjnych amorkach podczas przejezdzania przez "leżących policjantów" gdy auto lekko podskakuje to zwoje sprezyn tluką się o siebie, trzeba jakas gume podlozyc czy cosik takiego, ale najlepszym rozwiazaniem są amorki o skróconym skoku :good:
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

dzięki Panowie, właśnie czasami mi coś puknie jak przy małej prędkości wjadę w dziurę albo przez pana policjanta przejeżdzam, i nie moglem dojść do tego co to jest. Czyli trzeba wymienić amorki, bo niby taka mała rzecz ale denerwuje :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Popieram przedmówców - miałem zestaw Eibach -35 mm plus seryjne bilsteiny B4 i dobijało na nierównościach. Dodatkowym minusem seryjnego amora i krótkiej sprężyny będzie skrócona żywotnosć tegoż seryjnego amortyzatora gdyż będzie pracował w innych warunkach niż do których zostal zaprojektowany.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""Skfarek""]gdyż będzie pracował w innych warunkach niż do których zostal zaprojektowany.[/quote]

mi akurał strzelił jeden w czasie jazdy :(
generalnie nie zakłada sie samych srezyn mimo iz wielu twierdzi ze nic sie niedzieje,a dzieje sie i to duzo ,krotko mowiac hu**** sie jezdzi i auto skacze jaki ping pong :D
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

mowiac hu**** sie jezdzi i auto skacze jaki ping pong
w pełni się zgadzam :)
Obrazek
{
{J}abol
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2008, 20:10
Lokalizacja: Wa-Wa/Nadarzyn

Post autor: {J}abol »

pytanie. czy na -60 przód i tył da sie jezdzic normalnie???? bo ja załozyłem -70 na tyl i przód i przy 195/45/15 opona obciera i mam 4cm od ziemi.... doradźcie mi cos?
>>VW Bogiem Polo Nałogiem Gleba Wymogiem<<
Awatar użytkownika
marianb31
Początkujący
Początkujący
Posty: 152
Rejestracja: 22 maja 2009, 18:56
Lokalizacja: Krajenka

Post autor: marianb31 »

jasne że można normalnie jeździć, ja mam opony 195/50/14 nic nie obciera i jeszcze luzu dużo mam :)
Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Ja u siebie w Polówce mam twarde czerwone sprężyny na seryjnych amortyzatorach i wszystko jest ok podczas jazdy,a opony mam 195/50/15
l
lechu
Początkujący
Początkujący
Posty: 92
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:24
Lokalizacja: Łęczna

Post autor: lechu »

moze ktod podrzucic foty gleby -40, bo wydaje mi sie ze mój siadł jeszcze niżej, niedługo wrzuce foty
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”