Strona 2 z 2

Re: maglownica do wymiany

: 05 lip 2011, 22:16
autor: byczynho
Ale już chyba nie z plastyku no nie? Możliwe, że to pytanie jest głupie :grin: nie orientuje się w tych dziedzinach. A czy wersja - metal nie będzie gorsza? jakieś dodatkowe tarcia i opory?

Re: maglownica do wymiany

: 06 lip 2011, 22:14
autor: dany G40
Tu raczej nie chodzi o tarcia ,metalowa tuleja przy lekkim luzie strasznie hałasuje dlatego dali teflon ,zauważcie że te maglownice jeżeli smar nie wysechł żyją 17 i więcej lat .

Re: maglownica do wymiany

: 27 lip 2011, 19:28
autor: patrycju5z
Czy w 2f jest inna maglownica niz w 86c? Tez nosze sie z zamiarem wymiany maglownicy, juz nawet wożę w bagaźniku.. tylk czekam na dogodny moment ;]

Re: maglownica do wymiany

: 27 lip 2011, 20:37
autor: Speede_ZGL
Tak czytam temacik i zapytam, po czym i w którym momencie poznać magla że jest do wymiany?

Re: maglownica do wymiany

: 28 lip 2011, 12:58
autor: dany G40
Maglownice 86c i 2f są te same wymieniamy ,gdy się zrobi duży luz na kierownicy którego nie można skorygować śrubą regulacyjną[,wybitą tuleję te plastikowa mozna ew wymienić ] regeneracja nieopłacalna nowy magiel to kwestia 250zł

Re: maglownica do wymiany

: 28 lip 2011, 13:46
autor: patrycju5z
Czy ten lub o którym pisze kolega powyżej to jest np kiedy potrzebuje więcej kręcić kierownicą aby koło skręciło tak ?

Re: maglownica do wymiany

: 28 lip 2011, 22:53
autor: dany G40
No chyba wiesz co to za duży luz na kierownicy jest ,

Re: maglownica do wymiany

: 19 sie 2011, 23:47
autor: patrycju5z
Po wymianie maglownicy to już zupełnie inna jazda panowie.... :D

Re: maglownica do wymiany

: 21 lis 2011, 19:27
autor: raadek1990
tak przegladam z nudy forum temat troche nie aktualny ale moze sie komus przyda ;d w maglu trzeba dotoczyc tulejke z teflonu i przesmarowac na nowo :P ot cala filozofia mnie taki zabieg wyniosl 20zł wrzucalem kiedys manuala z tym zabiegiem ;d ustało pukanie i poluzowalem srube regulacyjna dzieki czemu kierownica lzej sie kreci :)