Strona 2 z 2

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 24 maja 2012, 15:52
autor: last_chance
Dobra, już wiadomo że czujnik :P podłączyłem przed chwilą kompa - błąd w silniku i temperatury - jeden odczyt 90 stopni drugi 70

Jutro do serwisu po czujnik - 90zł :)

Sonda sprawdzona VAGiem, napięcia przy jałowym od 0,59 do 1V

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 25 maja 2012, 9:00
autor: Kamil K
90zł? ja dałem za swoj 50zł marki FAE :)

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 25 maja 2012, 17:19
autor: last_chance
Czujnik wymieniony :) samochód znowu żyje :D i przestało silnikiem trząść na gazie :) teraz tylko zrobić trochę wygląd, naklejka klubowa i do prezentacji na forum.

Dzięki za pomoc! :)

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 31 maja 2012, 12:16
autor: Dobry_K
[quote="last_chance"]Dobra, już wiadomo że czujnik :P podłączyłem przed chwilą kompa - błąd w silniku i temperatury - jeden odczyt 90 stopni drugi 70

Hej, podepne się do tematu ponieważ polo które również posiadam ma taki problem iż po odpaleniu nie rowno pracuje, potrafi kulec jak by na jeden gar nie palil, po lekkim przegazowaniu obroty sa stabilne ale silnik ma mala moc, włączenie nagle dmuchawy na maxa powoduje spadek obrotow i przyduszenie silnika.

W jakich sekcjach ktore numery bloku sprawdzić abym mogł określić czy ten czujnik tez nie jest popsuty ?
Przytocze błędy z VAG-a

Control Module Part Number: 6K0 906 032 G
Component and/or Version: ME7.5.10 S079
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00001
4 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 35-00 - -


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6K9 920 806 E
Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT TRW V12
Software Coding: 00141
Work Shop Code: WSC 54321
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-00 - Open or Short to B+

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 16 cze 2012, 18:10
autor: last_chance
Może ktoś powiedzieć co znaczą poszczególne temperatury w odczycie? Dodam że czujnik temperatury w termostacie wymieniłem nie dawno na oryginalny z serwisu...
https://dl.dropbox.com/u/7554988/temp2.JPG

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 16 cze 2012, 18:36
autor: Jabolek
[quote="last_chance"]Może ktoś powiedzieć co znaczą poszczególne temperatury w odczycie? Dodam że czujnik temperatury w termostacie wymieniłem nie dawno na oryginalny z serwisu...
https://dl.dropbox.com/u/7554988/temp2.JPG[/quote]

temp 1 - czujnik w króćcu przy głowicy
temp 2 - czujnik w chłodnicy

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 16 cze 2012, 19:32
autor: last_chance
A już myślałem że temp2 to z termostatu dla silnika temperatura :P

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 16 cze 2012, 20:30
autor: Stanley
[quote="Jabolek"]temp 1 - czujnik w króćcu przy głowicy[/quote]Z tym się zgadzam.
[quote="Jabolek"]temp 2 - czujnik w chłodnicy[/quote]A z tym nie, ponieważ jest to temp. powietrza na wlocie w kolektorze ssącym.

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 01 wrz 2013, 20:17
autor: eSPe
Witam :grin:
Mam podobne błedy z VCDSa choć objawy inne.
Od początku.
Kupiłem 6N2 1.4 MPI (jak się nie mylę oznaczenie AUD) czysta bena bez gazu.
Wszystko było OK tylko po odpaleniu klimy chodzi tak jakby nierówno na luzie (obroty tak jak wahadełko drgają 100obr/min góra dół).

Po odpaleniu (z którym nie ma najmniejszych problemów na zimno czy ciepło) zauważyłem że obroty były na około 500-600-700 nie więcej na luzie.
Za chwilę ustabilizowały się na 800 jak się ciut rozgrzał.
Później jadąc na 4ce po znacznym dodaniu gazu zauważyłem że auto jest tak jakby zduszonę jakieś 3sek. a za chwilę dostało kopa i szło porządnie. Tak jakby na początku coś je dławiło. Po chwili puściłem gaz (hamowanie silnikiem), gaz w podłogę i znowu zduszenie i po chwili "załapanie" i zaczyna ładnie jechać.
Było to na ciepłym bo zdążyłem przejechać już miasto po odpaleniu.

Zauważyłem że chyba spalanie jest też dosyć duże jest bo po zatankowaniu wskazówka była na 1/2 a po przejechaniu jakichś 100km była na 1/4 (nie wiem jeszcze jaka jest pojemność baku).

Później jak przeparkowywałem auto po odpaleniu zapalił się Check Engine i tak już został zapalony.

Po podpięciu VCDS wypluło błędy:
3 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal.
  • P0116 - 35-10 - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 (Multi)
  • P0172 - 35-10 - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
  • P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
Po skasowaniu na razie check się nie zapala.
Jutro jeszcze obadam jak ciągnie po dodaniu gazu do dechy.

Ma ktoś jakieś pomysły co to może być.
Z góry dzięki za sugestie i pomoc w rozwiązaniu problemu. :shock:

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 03 wrz 2013, 23:21
autor: eSPe
up.
ktoś pomoże w interpretacji błędów i co mogło być powodem tego że wyskoczyły?

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 07 wrz 2013, 21:56
autor: eSPe
Check znów zaświecił się.
Niestety nie mam teraz dostępu do kabla.
Pojeździłem trochę i po którymś odpaleniu nie zaświecił się znowu.
Zgasiłem.

Za około 1h odpaliłem i znów świeci.
Jak uda mi się dostać do VCDSa to spróbuję ogarnąć błędy co tam znowu wynikło.

Re: [6N] Zimny silnik = brak mocy ?

: 07 lis 2014, 14:20
autor: eSPe
Dla potomnych.
W lato Pola się przygotowała.
poleciał termostat, wymiana termostatu na nowy, wymiana czujnika temp płynu i oringu czujnika (bo podciekał).
Od sierpnia check nie zaświecił ani razu.