Strona 2 z 2

Re: Pytanie co do przelotu

: 16 kwie 2010, 10:25
autor: inco
My tu gadu gadu a ja rozkminek poczyniłem, został ori kolektor 1.6 do tego brak kata czyli rureczka 42 fi plus środkowy z tdika i końcvowy seria!! bez środkowego z tdi była masakra teraz jest pięknie otrzymałem to co chciałem, myślałem że będzie gorzej bo jednak środkowy z td to przelot.

http://www.youtube.com/watch?v=L2aczzyh8tA

Re: Pytanie co do przelotu

: 16 kwie 2010, 10:48
autor: Borek
Po takim pierdzeniu na kanale to cięzko ocenić, okaże się w czasie jazdy. Na tym drugim filmiku co jest cały przelot(auto bez lamp) pod koniec ten środkowy co lezy to jest od TDI właśnie?

Re: Pytanie co do przelotu

: 16 kwie 2010, 11:05
autor: dumle
a powiedzcie mi jaki u mnie powinien być końcowy tłumik? komorowy czy przeletowy? bo mam chyba przelotowy (dużym ciśnieniem z niego dmucha) i mi tak głosniej mruczy, ale za to bardzo przyjemnie :) nie wiem czy mam kata, bo jakaś puszka jest, ale co w niej siedzi to nie mam pojęcia

Re: Pytanie co do przelotu

: 16 kwie 2010, 13:50
autor: inco
[quote="Borek"]Na tym drugim filmiku co jest cały przelot(auto bez lamp) pod koniec ten środkowy co lezy to jest od TDI właśnie?[/quote]

dokładnie tak jak mówisz

Re: Pytanie co do przelotu

: 18 kwie 2010, 20:59
autor: maniek6N
też jestem na etapie kombinacji z wydechem, napisałem do tego gościa http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=13137266
i czekam co mi odpowie. Wiem że tuning made in allegro to lipa ale opis jego aukcji jak i strona o mnie zaciekawiły mnie dość mocno

Re: Pytanie co do przelotu

: 19 kwie 2010, 10:13
autor: MadRat
Ludzie jak to w końcu jest z tym wywalaniem kata?
Jedni piszą żeby wywalać, a znowu pisali niektórzy że przeglądu nie przeszli?
Też chciałbym odchamić trochę wydech i najlepiej mu dodać troszeczkę pomruku i nie wiem jak się za to zabrać...
maniek6N daj znać jak się sprawa rozwinie z tym wydechem z allegro ;)

Re: Pytanie co do przelotu

: 19 kwie 2010, 10:24
autor: inco
Ja polecam jak najbardziej taki zestaw jak mam, auto odrazu po wywaleniu kata zaczęłosie lepiej na obroty wkręcać :oki: środkowyz tdika zaś przytumił traktorowaty dzwięk i teraz jest tk jak chciałem. Co do rpzeglądu reguły nie ma, kumpel miał brak kata, tzn wybebeszoną puszke... przeszedł przeglad ale auto dziwnie chodzilo traciło moc, jako laik moge sie tlyko domyślić że chodziło o zawirowania w puszce...

Re: Pytanie co do przelotu

: 20 kwie 2010, 8:30
autor: surian
ja mam koncowy przelotowy z dwoma końcówkami od diesla( coby nie bylo tego widac) :grin: srodkowy seria i brak kata, wg mnie nie jest strasznie głosno, ale w poprzednim aucie miałem 132dB (całkowity przelot 2 częsciowy na fi 52)

Re: Pytanie co do przelotu

: 20 kwie 2010, 19:20
autor: maniek6N
więc tak jak pisałem jestem w kontakcie z tym sprzedajacym z allegro. Najbardziej zaciekawiła mnie możliwość wyboru dźwięku. Z względów raczej zrozumiałych nie chce napisać jak to robi (no cóż wiedzę trzeba trzymać bo z tego się żyje). Na początku zaznaczę że rozmawiam z nim o pełnym przelocie na trzech elementach dostosowanych do średnicy 50mm, wstępna wycena jak dla mnie jest ok (patrząc ile w mojej okolicy krzyczeli za takie coś). Jedyny minus to że nie robi z rurami ale z tym to sobie akurat poradzę. Zastanawiam się jeszcze nad tym jakie końcówki - jedna okrągła czy dwie okrągłe (różnica w cenie 100zł)

Re: Pytanie co do przelotu

: 23 kwie 2010, 15:21
autor: maniek6N
więc tak, z maili które pisałem z sprzedającym widać że jest profesjonalista i wie co robi. Odradził kilka moich rozwiązań i logicznie je uzasadnił podając dobre argumenty. Po prostu nie wiem jak to opisać ale widać że ma wiedzę. Przekonało mnie to i zamówiłem zestaw składający się z tłumika środkowego i końcowego

a tak na marginesie latając po necie znalazłem coś takiego http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=42337 wypas i to jeszcze drogi

Re: Pytanie co do przelotu

: 03 maja 2013, 14:02
autor: POLOcokta
Ogrzeję trochę temat.
Chciałbym zrobić przelot u siebie w GTI, ale mam problem z katem. Ponieważ mam dwie sondy i jak zajechałem do gościa od tłumików to powiedział, że kata wyciąć nie może bo komp będzie świrował. Myślałem, żeby wziąć ze środkowego i końcowego wywalić bebechy i kata zostawić. Tylko pytanie czy nie będzie głośno i czy to ma sens bo i tak spaliny będą dusić się w kacie.
Chodzi mi o to żeby był tylko pomruk, ale wydech był luźniejszy. Nie chcę kupować żandych tłumików końcowych i żadnych końcówek ponieważ lubię mieć z tyłu czysto i wszystko mam schowane pod zderzakiem ;)

Re: [6N] Pytanie co do przelotu

: 14 lis 2014, 22:22
autor: alpkamil
Spytam i ja tez :
Udalo mi sie kupic uzywane tlumiki z kwasowki - srodkowy i koncowy.. made in germany Polo 6N - rury fi 65mm.. niby to ori od 1.6 16v Polo.. Wszysktko pieknie spasowalo, zalozylem i pieknie gra ale.. przy dluzszej jezdzie ciut za glosny w srodku.. dwururka z tylu.. i pytanie moje- jest jakis w miare prosty sposob zeby troche wyciszyc ostatni tlumik? Dwururke? :) bez wymiany czegos, bez duzej ingerencji w to co juz jest?? prosze o podpowiedz..

Re: [6N] Pytanie co do przelotu

: 19 mar 2015, 0:53
autor: Winiacz
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Wygląda na to że będę u siebie spawał cały wydech, jak na razie pewien jestem tylko 3 rzeczy: średnica 50mm, zamiast katalizatora tłumik przelotowy w obudowie kata, środkowy przelot AWG, i końcowy też najlepszy byłby przelot, co by nie wytwarzać nagle ciśnienia na końcu. Pytanie brzmi: przerabiał ktoś kiedyś taką konfigurację? Zależy mi na wydechu schowanym za zderzakiem, jak dla mnie rury wystające spod zderzaka w 6N wyglądają paskudnie. Ktoś jest w stanie coś polecić na końcowy?

Re: [6N] Pytanie co do przelotu

: 21 mar 2015, 0:59
autor: Anonymous
ja maiłem podobnie w Polo 86c2f z silnikiem 3F
seryjnie było: katalizator-środkowy-puszka, rury fi48
zrobiłem: 2x przelot awg 45cm(fi50) i rury fi50 (na końcu rurka skierowana w dół też fi50)
było bardzo głośno (dowód by poleciał bez problemu)

następnie przerobiłem to na przelot AWG + końcowy z 1.4tdi/1.9sdi (6n2)
było ciszej (przynajmniej dało się zrobić trasę 200km bez bólu głowy) i auto złapało lepszy dół