Strona 2 z 2

Re: [9N3] Silnik BMS

: 21 maja 2014, 18:13
autor: Michal_1
Kolego jak przekładasz sam słupek a osprzęt z twojego silnika to nic innego nie przekładasz, ale nie wiem jakie ma pompki BMS a jakie BNM,jeśli takie same to składasz odpalasz i to wszystko a jeśli inne to trzeba grzebnąć w sofcie.

Miałem tak w Golfie seryjny silnik ATD poszedł supek z pompkami od ASZ i nie chciało to chodzić do momentu zmiany mapy i teraz lata aż miło.(pompki różniły się numerami)

Re: [9N3] Silnik BMS

: 21 maja 2014, 21:56
autor: Witek6935
a po co zegary i stacyjkę? Jeśli chodzi Ci o imobilaizer to da radę to załatwić programowo - nowy sterownik silnika "sparować" ze starym licznikiem.

Pozdrawiam

Re: [9N3] Silnik BMS

: 08 lut 2015, 23:22
autor: vwtede
witam wszystkich
jestem tu po raz pierwszy i potrzebuje pomocy merytorycznej
powiedzcie koledzu czy zamiana samego kpl slupka z bnm na amf w polo z 2006 roku jest mozliwa czy sa jakies potrzebne modyfikacje
kupilem polowke rodzicom na rocznice slubu i mam tydzien na jej uruchomienie
:help: :help: :help:
pozdrawiam