BNM występował w vw polo fox i skoda fabia rocznik 2005 tyle wiem
BNV występował w Ibizie, co do różnic to mogą się różnić mocowaniem,
:buziak: więcej nie powiem bo nie wiem...
Obie jednostki 1,4 TDI
A wlasnie mi potrzeba ktory by podszedl zamiast tego BMS bo ogolnie nigdzie nie mozna go znalezc :/, a BNM i BNV jest pelno wiec ktorys pewnie musi sie zamieniac symbolami. Tylko ktory:?
Z mechaniką nie będzie problemu miedzy silnikami BAY,BMS,BNV,BNM (nawet jak będzie turbo o zmiennej geometrii choć było tylko montowane w audi A2 90 KM). Problem może być z elektryką bo różne pompowtryski montowali (od 100 i od 130 ) i albo wymiana pompek na stare lub jak się różnią korekta w ecu. Do tego niektóre miały czujnik poziomu oleju w misce inne nie.
PS Long life to tylko jaki olej jest wlany i jak ustawiony licznik na jego wymianę (ilość km i czas czy zależnie od motogodzin i uruchomień). Różna moc tych silników brała się z programu.
Czyli jak mam Polo dune (cross) 2006 1.4 tdi kod BNM to jak kupie całe auto z silnik z seat Ibiza 2008 1.4 tdi kod BMS to bedzie pasował ? Czy muszę tez przełożyć z Seata :
zegary ,stacyjke,komputer,kable,