Po zagłębieniu się w temat i przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw z dwóch wspomnianych w temacie opcji wybrałem trzecią - podmianka jeden do 1,0769230769230769230769230769231, czyli SWAP na 1,4 AEX. Silnik klubowy, kompletny z ECU, wiązką itd i z przebiegiem 150kkm. W tym roku, to już się raczej nie uda, ale bedę informował na bieżąco.
Pozdro!
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
[quote="suhhar"]w ogole oplaca sie robic taki swap o te kilka koników ?[/quote]
Tu nie o moc chodzi.
AEX jest już MPI - więc sprawność będzie większa:)
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Ja mam aex'a i mogę polecić ten silnik, 6 lat bezproblemowej jazdy nie licząc termostatu ale to pikuś ... a i nie jest muł, da radę dynamicznie poruszać się nim po mieście ...