Remont, czy podmianka 1:1

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Czołem,

Po zagłębieniu się w temat i przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw z dwóch wspomnianych w temacie opcji wybrałem trzecią - podmianka jeden do 1,0769230769230769230769230769231, czyli SWAP na 1,4 AEX. Silnik klubowy, kompletny z ECU, wiązką itd i z przebiegiem 150kkm. W tym roku, to już się raczej nie uda, ale bedę informował na bieżąco.

Pozdro!
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

No i pięknie zawsze to te parę kucy więcej pod machą :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

W tej zatrzymam sie na 1,4.
Jak kupię następną, to tam już chyba nie będę miał hamulców SWAP'owych :grin:
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

w ogole oplaca sie robic taki swap o te kilka koników ?
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Cooyon co się nie da w tym roku
panie nie ma rzeczy niemożliwych, jeden góra dwa dni i przełożone :P
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote="suhhar"]w ogole oplaca sie robic taki swap o te kilka koników ?[/quote]
Tu nie o moc chodzi.
AEX jest już MPI - więc sprawność będzie większa:)
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

Ja mam aex'a i mogę polecić ten silnik, 6 lat bezproblemowej jazdy nie licząc termostatu ale to pikuś ... :) a i nie jest muł, da radę dynamicznie poruszać się nim po mieście ... :)
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote="vwkas18"]Cooyon co się nie da w tym roku
panie nie ma rzeczy niemożliwych, jeden góra dwa dni i przełożone :P[/quote]

Upierać się nie będę, że się nie da :D
Możliwe, że silnik będzie dopiero po nowym roku.
Ciśnienia nie ma - Polowagen jeździ :)

SWAP - przygotowania: viewtopic.php?f=13&t=11222
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”