Strona 10 z 13
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:18
autor: barmaz91
zobacz czy drobnijesze zwoje sa u góry ok prosze bo moim zdaniem odwrotnie jest
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:21
autor: krzychu20
[quote="barmaz91"]zobacz czy drobnijesze zwoje sa u góry ok prosze bo moim zdaniem odwrotnie jest[/quote]
Bartek on ma taki zawias
Jedyne co mi przychodzi do głowy jeszcze to to, że amor odwrotnie mógł być założony ( chodzi mi o to, że tulejka na dole jest dłuzsza z jednej strony).
Nie kojarze dobrze zawiasu z 86c dlatego taka moja wskazówka mała :scratch:
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:23
autor: barmaz91
tak krzysiek to taki zawias
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:32
autor: Czasiu
[quote="barmaz91"]zobacz czy drobnijesze zwoje sa u góry ok prosze bo moim zdaniem odwrotnie jest[/quote]
Patrzyłem ten zawias i na dole są małe zwoje ale co ciekawe na górze są takie same,z ciekawości wyciągałem stare sprężyny te czarne i są dosłownie takie same zwoje po obu stronach
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:34
autor: barmaz91
a ten zawias kupiles nowy

??
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:36
autor: Czasiu
[quote="barmaz91"]a ten zawias kupiles nowy

??[/quote]
Tak zawias jest 100% nowy
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:38
autor: barmaz91
tatech na pewno ma na gorze i na dole inaczej sprzezyne uzwojona
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 02 paź 2012, 18:42
autor: Czasiu
krzychu20
Amory są dobrze włożone,ta tulejka idzie w taki sposób jak ten symbol _ ( _I środek auta I_ ) tak były zamontowane stare amory i wszystko było git.Wydaje mi się że ten talerzyk jest trochę większy od seryjnego bo przy starych amorach jest dosłownie malutki
barmaz91
Sprawdzałem kilka razy na różnych aukcjach zdjęcia,w google też i dla mnie to przód i tył jest taki sam,stare sprężyny też są takie same.Coś ty się tak tych sprężyn uczepił

Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 20 lut 2013, 20:36
autor: danielson
Mam pytanie. Czy zeby z tylu w ta technixie zmienic ustawienie talerzyka jest duzo roboty? da rade w domowych warunkach bez sciskow do sprezyn itd? i czy wyciagniecie sprezyny z przodu takze da sie jakos domowym sposobem ?
P.s. Zeby nie bylo ze sprzedaje i pytam o takie rzeczy to sprawa tyczy sie kumpla auta.
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 24 lut 2013, 14:59
autor: kolunio21
jeżeli chodzi o polo to z tyłu nie musisz mieć ściągacza do sprężyn, idzie to samemu zrobić ja to pod blokiem robiłem sam

odkręcasz śrubę przy kielichu i na dole wyciągasz amor razem z sprężyną,
Co do przodu to trochę więcej roboty jest ale też sie da domowym sposobem, tylko trzeba mieć ściągacz do spreżyn.
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 26 mar 2013, 22:55
autor: czapel
Witam forumowiczów.
Pytanie do kolegów posiadających wiedzę na temat Gwintu w 86c2f. Gwint zrobiony w własnym zakresie, przód: przespawane mocowanie na drążek na dół, gwint pociągnięty na sam dół, amortyzatory z nissana micry z tyłu- skrócone i utwardzone i przerobione dolne kolanko. tył mts z tależykiem. rowek wytłoczony niżej + tulejka z gwintem do regulacji.
Pytania:
1. Problemy z stabilizatorem- o budę na pewno się oprze, czy w razie konieczności wyrzeźbienia budy są jakieś przeszkody?
2. Półosie o podłużnice się mogą oprzeć, jakieś pomysły?
3. Co z zbieżnością w razie kręcenia gwintem? - może i głupie ale mój mały móżdżek nie potrafi tego ogarnąć.
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 29 kwie 2013, 8:40
autor: Anonymous
[quote="czapel"]1. Problemy z stabilizatorem- o budę na pewno się oprze, czy w razie konieczności wyrzeźbienia budy są jakieś przeszkody?[/quote]
wcześniej oprze się półoś
[quote="czapel"]2. Półosie o podłużnice się mogą oprzeć, jakieś pomysły?[/quote]
można zeszlifować ten fartuch na podłużnicy i oblecieć krawędź spawem, zyskasz ok 1-1.5cm. jak masz b.twardy amortyzator to 1cm luzu miedzy podłużnica a półosią ci wystarczy.
[quote="czapel"]3. Co z zbieżnością w razie kręcenia gwintem? - może i głupie ale mój mały móżdżek nie potrafi tego ogarnąć.[/quote]
1cm w górę czy w dół nie wiele zmienia zbierzność
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 29 kwie 2013, 18:59
autor: zazi1983
Siema.
Mam mały problem. Kupiłem dziewczynie polo 6n na gwincie dość mocno skręconym.
Były zimówki więc nic nie ruszałem. Teraz chciałem założyć alusy z letnimi i okazuje się że nakrętki się zapiekły :/
Mechanik próbował ruszyć ale że aluminium to bał się uszkodzić. Co radzicie?
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 30 kwie 2013, 11:22
autor: Anonymous
polać odrdzewiaczem i poczekać aż przeżre
gwint nad nakrętkami warto przeczyścić szczotą drucianą żeby nie stawiał oporu jeżeli się ruszy nakrętki, ale do tego trzeba wymontować kolumny z auta i zdjąć sprężyny
na zimę zabezpiecz gwinty tawotem, będzie brudne ale się nie zapiecze
jak nie idzie w górę to spróbować ruszyć w dół, a potem w gorę (albo odwrotnie)
Re: Wszystko o: Obniżanie zawieszenia
: 07 wrz 2013, 19:13
autor: JSM
Odgrzeję kotleta, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Da się od jakiegoś samochodu dopasować gwint do 86c2f ? Słyszałem jakieś plotki, że tył pasuje od Polo 6N? Gdzie najszybciej znajdę jakąś oryginalną używkę ? TaTechnix i podobne raczej mnie nie interesują, wolałbym coś pokroju FK i wyżej.