Wszystko o: Obniżanie zawieszenia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
lukasz1916
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 30 maja 2009, 10:13
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o: Obniżanie zawieszenia

Post autor: lukasz1916 »

Witam,

Chcę się zapytać czy można obciąć przednie sprężyny tak żeby samochód stał trochę niżej? problem polega na tym ze przednie sprężyny są zwężane na obu końcach i nie wiem czy to nie będzie stanowiło problemu? :|
Mowa o polo 86c z 88r.
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

.. pytanie czysto teoretyczne do Ciebie :butcher: :
Zastanawiales się kiedyś jak zmieniają sie wlasciwosci sprężyny po obcieciu ?? ..
wiec zastanow sie najpierw czy jest to bezpieczne .. zaloze sie ze sprężyny masz stare .. i niewieadomo ile wytrzymaja ,tym bardziej jak je obetniesz .. szkoda troche zginac gdzies przez wlasna głupote ?? :acute: .. nie wiem czy oplaca Ci sie kupowac nowe zwykle sprezyny za 100 ,jak za tyle mozesz miec uzywki obnizajace .. ktore sa BEZPIECZNE i przystosowane do obnizania auta
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""alienek""]ktore sa BEZPIECZNE i przystosowane do obnizania auta
[/quote]
z właściwą progresją i bez obawy że opona zachaczy o błotnik :grin:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

Sprężyny to się obcinało w maluchach, tyle że później musiały być odpowiednio dogięte i zahartowane i to na TYLNEJ osi, a Ty chcesz takie rzeczy robić na przodzie :shock: :commando:
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
Awatar użytkownika
Ruszowy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 26 mar 2009, 22:18
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ruszowy »

to prawda, z bezpieczeństem jazdy, zresztą czy warto aż tak się bawić w polo? demontaż kolumny koła trochę czasu zabiera, potem geometria do ustawienia.Nazbieraz z tysiaka na gwint jak juz chcesz mieć glebę.
Na obciętych sprężynach wysokości niewiele zmienisz, a napewno rozwalisz kielichy przy większym uderzeniu. Powoli zaczną się deformować.
następna będzie honda, jak polo odmówi posłuszeństwa... jak ja lubię tą solidność VW
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

[quote=""Ruszowy""]Nazbieraz z tysiaka na gwint jak juz chcesz mieć glebę[/quote]
byle bys nie skrecil go 2 razy w zyciu .. tak jak moj znajomy .. 1szy raz po zalozeniu .. 2 raz do ściagniecia .. ja tam proponuje springi i amorki :)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

Tyle tylko, że samym gwintem to max -80
Obrazek
Awatar użytkownika
grt85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:06

Post autor: grt85 »

w moim polo muszę wymienić amorki i rzecz jasna że zaraz gleba tylko jaka ile mogę dać na dół auto żeby mi nie tarły opony (orginalna) ???
http://www.allegro.pl/item670900617_pol ... rtowe.html Czy będzie dobre??
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

60/40 możesz dać spokojnie, w miarę komfortowo się jeździ. 80/60 już jest dużo twardziej.
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
P
Pawel6N
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 19:00

Post autor: Pawel6N »

Ja miałem Supersport 40/40 oraz ATS Classic 7J13 175/50/13 i bardzo sobie chwaliłem. Wcześniej jeździłem na używanym H&R 80/60, ale w rzeczywistości było niżej i wszędzie przycierałem wydechem. Tym samym polecam 60/40 - będzie dobrze :)
Awatar użytkownika
grt85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:06

Post autor: grt85 »

czy ktoś jeździ na tym zestawie z allegro?? jaka jest żywotność??
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

powiem tyle ze jest to dosc twardy zestaw a co do zywotnosci to nie mam pojecia:( a opony 175/50/13 przy glebie -40 to musialo wygladac jak na szczudlach.
P
Pawel6N
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 19:00

Post autor: Pawel6N »

bruczyk, tragedii nie było ;) Tutaj można zobaczyć dokładnie:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Vol ... /Polo/6130

Zdjęcia na czarnych ATS to właśnie 40/40. Zdjęcie na srebrnych ATS to 80/60.
Awatar użytkownika
grt85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 25 kwie 2009, 12:06

Post autor: grt85 »

bardzo ładnie na 80/60 ale nasze drogi :crazy:
w
witek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 235
Rejestracja: 15 lis 2008, 2:01
Lokalizacja: zajeb...

Post autor: witek »

kup sobie zawieszenie gwintowane to sam sobie dopasujesz wysokość auta pod koła i pod siebie
My white lincoln (zapraszam do komentowania): viewtopic.php?f=40&t=775&start=0

update: post tutułowy
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”