Strona 8 z 11

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 05 maja 2011, 20:21
autor: jaro
A może ten zamiennik od poldka 3-4 Bar co ja założyłem? Tyle czy na pewno tyle ma to nie wiem, trzeba by taką pompę pomierzyć. Na monowtrysku działa bez problemu.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 06 maja 2011, 0:15
autor: grandprix
po czym poznać ze regulator jest skopany ?? mam teraz objaw ze auto idzie tak jak powinno prawidłowo ale tak przy 4 biegu lub 3 niemal na max obrotach auto nie idzie już dalej. Auto nie gaśnie tylko po prostu przerywa rozpędzanie puścić gaz i jedzie normalnie tak samo jak dać mu w pendzel od np 3000 do dechy na 2 biegu nawet kilka razy nic się nie dzieje. Dopiero jak dłużej się leci pełnym gazem to się to dzieje już mam ochotę to auto spalić ....

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 06 maja 2011, 0:19
autor: vwkas18
grandprix to nie wina regulatora... sprawdź ustawienie rozrządu i zapłonu bo masz skopane na 80%
regulator albo puszcza albo ni, jak nie puszcza to nie pali i ot takie całe sprawdzanie regulatora
lepiej sprawdzić ciśnienie paliwa bo może pompa dogorywać i nie wyrabiać

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 06 maja 2011, 0:33
autor: grandprix
Zapłon był sprawdzany lampa i był ustawiony dobrze.
A rozrząd gdyby przeskoczył to mogło by się to tak objawiać ??

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 06 maja 2011, 0:37
autor: vwkas18
grandprix wystarczy jeden ząbek przy jakich prędkościach masz to że musisz odpuścić i przycisnąć??

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 10 maja 2011, 18:03
autor: grandprix
Panowie jak sprawdzić po wyjęciu z auta czy regulator ciśnienia jest ok ??

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 maja 2011, 9:39
autor: adam
grandprix
Pewnie najlepiej wyciągnąć z wtryskiwaczami i patrzyc jak pyla

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 12 cze 2011, 21:30
autor: eggforever
podejrzewam, że padła mi pompa, jak ktoś wcześniej tu opisywał kilka razy zgasła poli na trasie a teraz wcale nie odpala. Po przekręceniu stacyjki słychać zewnętrzną pompę ale głośniej (brzęczy), nie jest to normalny odgłos. Czy można zdiagnozować jakoś miernikiem że to zewnętrzna? Nie chcę wydawać 200zł w błoto.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 12 cze 2011, 21:37
autor: czmc
[quote="eggforever"]podejrzewam, że padła mi pompa, jak ktoś wcześniej tu opisywał kilka razy zgasła poli na trasie a teraz wcale nie odpala. Po przekręceniu stacyjki słychać zewnętrzną pompę ale głośniej (brzęczy), nie jest to normalny odgłos. Czy można zdiagnozować jakoś miernikiem że to zewnętrzna? Nie chcę wydawać 200zł w błoto.[/quote]

wejdź pod samochód, odepnij pompkę... weź na stół, wsadź jeden koniec w jakiś pojemnik z paliwem i podłącz pod 12V... i będziesz wiedział czy działa poprawnie czy nie... z tą z baku to samo możesz zrobić... ( to wszystko możesz zrobić na samochodzie jeżeli się chce... choć wygodniej na zewnątrz...

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 12 cze 2011, 21:43
autor: eggforever
mam kanał i myślę, że sobie poradzę. Generalnie to jak odpiąłem filtr paliwa i podłożyłem słoik to paliwo leciało lecz znajomy mi powiedział, że powinno pryskać paliwem a nie tylko lecieć...

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 12 cze 2011, 22:09
autor: czmc
[quote="eggforever"]mam kanał i myślę, że sobie poradzę. Generalnie to jak odpiąłem filtr paliwa i podłożyłem słoik to paliwo leciało lecz znajomy mi powiedział, że powinno pryskać paliwem a nie tylko lecieć...[/quote]

1.0 ciśnienie 1,3 bara
1.3 ciśnienie 3bary

więc trochę siły tego pryskania ma :D

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 cze 2011, 10:07
autor: lukas2305
czmc, sprecyzuj co piszesz...ciśnienie w układzie 1.0 AAU i 1.3 AAV (czyli MONOWTRYSKI) mają ciśnienie pompy wstępnej (pompa w baku) 0.24Bara i ciśnieniowej (przy filtrze paliwa) 1.2Bara...Natomiast we wszystkich PEŁNYCH wtryskach jest różnica w pompie ciśnieniowej która ma 3Bary. A nie jak napisałeś wyżej.
Kolego eggforever, najlepiej byłoby zmierzyć ciśnienie paliwa w układzie. Podejrzewam że w warsztacie taka usługa nie będzie kosztować więcej jak 2-3 dychy. Co do tego "pryskania"...Zdrowa pompa powinna lać nieprzerwany strumień paliwa o jednostajnej wydajności. Nie żadne pryskanie, impulsy, mgiełki, itp.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 cze 2011, 11:46
autor: eggforever
powiem szczerze, że sam już nie wiem. Jedni twierdzą, że powinno pryskać a nie lecieć a inni, że odwrotnie. Samochód stoi na podwórku i nie odpala, mogę spróbować jedynie pożyczyć ciśnieniomierz. Podejrzewam i tak pompę tylko ewentualnie nie wiem która to może być. Dodam, że jak wlałem paliwo bezpośrednio na wtrysk, to odpalił i kilka sekund pochodził.

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 13 cze 2011, 11:52
autor: czmc
[quote="lukas2305"]czmc, sprecyzuj co piszesz....[/quote]
no może w dużym skrócie napisałem...

[quote="eggforever"]powiem szczerze, że sam już nie wiem. Jedni twierdzą, że powinno pryskać a nie lecieć a inni, że odwrotnie. Samochód stoi na podwórku i nie odpala, mogę spróbować jedynie pożyczyć ciśnieniomierz. Podejrzewam i tak pompę tylko ewentualnie nie wiem która to może być. Dodam, że jak wlałem paliwo bezpośrednio na wtrysk, to odpalił i kilka sekund pochodził.[/quote]

pompka paliwa chodzi cały czas więc nie może pryskać (bo nie ma przerwy w pracy) ma lać dobry strumień paliwa bez przerwy...

Re: Wszystko o: Pompy paliwa

: 10 lip 2011, 20:30
autor: dany G40
Witam czy to jest pompa od 3f aObrazekObrazek
nr górny1585 110 530
nr dolny 191 906 0960
pompa bosch