VW polo 1.05 40KM Gasnie na wolnych po rozgrzaniu!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kopas123
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 19 gru 2009, 9:03

VW polo 1.05 40KM Gasnie na wolnych po rozgrzaniu!

Post autor: kopas123 »

Ludzie pomocy! Nie wiem co już robić. Polóweczka gaśnie na wolnych po rozgrzaniu (wyłącza się ssanie) jak sie gazuje to chodzi. samochodzik zaczął tak robić po długim nie użytkowaniu. Stał w garażu i czekał na mnie. model gaźnika to pierburg 1B. Co może być przyczyną? Czytałem duzo postów ale żaden nie pasował....
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

nieszczelny układ dolotowy powietrza... silnik dostaję zbyt bogatą mieszankę powietrza i co owocuję gaśnięciem ... posprawdzaj wężyki podciśnienia podstawę gaźnika etc...
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
k
kopas123
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 19 gru 2009, 9:03

Post autor: kopas123 »

podstawa nowa bo tez juz na to wpadłem ze moze mieć lewe powietrze pozatym na kolektorze tez jest nowa uszczelka. Może podciśnienie faktycznie ale wydaje mi sie ze silnik poprostu nie chodziłby równo.... Może ktoś ma schemat gaźnika PIERBURG 1B bo w ksiażce mam solexy i jakiś inny podobny pierburga a w necie znalazłem 1b1 i tez juz jest inaczej...
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Obrazek
Awatar użytkownika
lobooz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 24 gru 2009, 23:39

Post autor: lobooz »

[quote=""leszek""]http://www.ruddies.business.t-online.de/se1b3vw.htm
Może to Ci kapkę pomoże?[/quote]
No właśnie Panowie... a jak rozpoznac jakiego się ma pierburga? Po odpaleniu jak mu dodam za dużo gazu to gaśnie i mechanik mówi, że mogę miec ZONK'a przy wyprzedzaniu. Mam mu przynieśc schemat gaźnika i to zrobimy, tylko co to za gaźnik? Napisane jest tylko pierburg...
l
leszek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:19
Lokalizacja: Krośniewice

Post autor: leszek »

Znasz typ motora?Może to Cię naprowadzi?
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/da ... kow-gb-rv/
Obrazek
Awatar użytkownika
lobooz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 24 gru 2009, 23:39

Post autor: lobooz »

[quote=""leszek""]Znasz typ motora?Może to Cię naprowadzi?
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/da ... kow-gb-rv/[/quote]

No i tu jest problem. Mam tylko umowę na razie. Kupiłem autko od znajomego, ale zgubił dowód rejestracyjny i musi jechac na południe Polski wyrobic duplikat. W umowie mi wpisał tylko 1047ccm.
Sam się zastanawiam i spokoju mi nie daje jaki tam jest motor dokładnie.
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

Oznaczenie gaźnika zobaczysz po ściągnięciu pokrywy filtra powietrza (czarnej patelni)
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
Awatar użytkownika
lobooz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 24 gru 2009, 23:39

Post autor: lobooz »

To wiem-Pierburg. Ale jaki tam jest dokładnie silnik, to to dla mnie zagadka... :niewiem:
k
kopas123
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 19 gru 2009, 9:03

Post autor: kopas123 »

pod nazwą pierburg powinno być wybite wyczysc dokladnie to miejsce powinno być...
Awatar użytkownika
mt4d
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 212
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:13
Lokalizacja: vWrocłavW

Post autor: mt4d »

oznaczenia silnika szukaj na bloku ... gdzieś musi być wybity numer i model silnika ... Może to być HZ 1034ccm 33kW 45KM (taki jak ja mam) lub inny
mt4d aka Cinek
Optymista myśli, ze świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie, co to za otwór.
http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6978
k
kopas123
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 19 gru 2009, 9:03

Post autor: kopas123 »

[quote=""leszek""]http://www.ruddies.business.t-online.de/se1b3vw.htm
Może to Ci kapkę pomoże?[/quote]
gdzieki za pomoc ale tam tez sa inne gazniki chodzi o to ze moj ma bardzo duzo wyjsc na podcisnienie tam gdzie 1b1 na jedno wyjscie moj ma 3 i o to chodzi nie wiem bez dokladnego schematu sobie nie poradze sam. W sobote pojade do mechanika moze on cos wymysli....
k
kopas123
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 19 gru 2009, 9:03

Post autor: kopas123 »

numer silnika masz przy kolektorze wylotowym o ile dobrze pamietam
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

W warszawie jest doby gaźnikowiec.Sam oddałem gaźnik do regeneracji.Koleś siedzi w fachu od ponad 20 lat.Plolecił mi go znajomy.chociaż nie jestem z wawyjeżeli masz blisko to polecam.Za regeneracje i sprawy związane z nią policzył mnie dwie stówki-ale było warto.9n-ki by się zawstydziły nawet.kolo wymiata przyznaje.W tej chwili nie mam problemu przy wysokiej i niskiej temp.silnika.

Mogę podać namiar na niego,ale tylko adres :)
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
Awatar użytkownika
lobooz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 24 gru 2009, 23:39

Post autor: lobooz »

[quote=""kopas123""]numer silnika masz przy kolektorze wylotowym o ile dobrze pamietam[/quote]

WRONG! Nie ma nic poza napisem GERMANY i okrągłą "pieczątką" z bodajże datą. W drugim pod gaźnikiem coś znalazłem, ale nie ma to żadnego pokrycia w tym co ma na naklejce w bagażniku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”