Ludzie pomocy! Nie wiem co już robić. Polóweczka gaśnie na wolnych po rozgrzaniu (wyłącza się ssanie) jak sie gazuje to chodzi. samochodzik zaczął tak robić po długim nie użytkowaniu. Stał w garażu i czekał na mnie. model gaźnika to pierburg 1B. Co może być przyczyną? Czytałem duzo postów ale żaden nie pasował....
nieszczelny układ dolotowy powietrza... silnik dostaję zbyt bogatą mieszankę powietrza i co owocuję gaśnięciem ... posprawdzaj wężyki podciśnienia podstawę gaźnika etc...
podstawa nowa bo tez juz na to wpadłem ze moze mieć lewe powietrze pozatym na kolektorze tez jest nowa uszczelka. Może podciśnienie faktycznie ale wydaje mi sie ze silnik poprostu nie chodziłby równo.... Może ktoś ma schemat gaźnika PIERBURG 1B bo w ksiażce mam solexy i jakiś inny podobny pierburga a w necie znalazłem 1b1 i tez juz jest inaczej...
[quote=""leszek""]http://www.ruddies.business.t-online.de/se1b3vw.htm
Może to Ci kapkę pomoże?[/quote]
No właśnie Panowie... a jak rozpoznac jakiego się ma pierburga? Po odpaleniu jak mu dodam za dużo gazu to gaśnie i mechanik mówi, że mogę miec ZONK'a przy wyprzedzaniu. Mam mu przynieśc schemat gaźnika i to zrobimy, tylko co to za gaźnik? Napisane jest tylko pierburg...
No i tu jest problem. Mam tylko umowę na razie. Kupiłem autko od znajomego, ale zgubił dowód rejestracyjny i musi jechac na południe Polski wyrobic duplikat. W umowie mi wpisał tylko 1047ccm.
Sam się zastanawiam i spokoju mi nie daje jaki tam jest motor dokładnie.
[quote=""leszek""]http://www.ruddies.business.t-online.de/se1b3vw.htm
Może to Ci kapkę pomoże?[/quote]
gdzieki za pomoc ale tam tez sa inne gazniki chodzi o to ze moj ma bardzo duzo wyjsc na podcisnienie tam gdzie 1b1 na jedno wyjscie moj ma 3 i o to chodzi nie wiem bez dokladnego schematu sobie nie poradze sam. W sobote pojade do mechanika moze on cos wymysli....
W warszawie jest doby gaźnikowiec.Sam oddałem gaźnik do regeneracji.Koleś siedzi w fachu od ponad 20 lat.Plolecił mi go znajomy.chociaż nie jestem z wawyjeżeli masz blisko to polecam.Za regeneracje i sprawy związane z nią policzył mnie dwie stówki-ale było warto.9n-ki by się zawstydziły nawet.kolo wymiata przyznaje.W tej chwili nie mam problemu przy wysokiej i niskiej temp.silnika.
Mogę podać namiar na niego,ale tylko adres
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
[quote=""kopas123""]numer silnika masz przy kolektorze wylotowym o ile dobrze pamietam[/quote]
WRONG! Nie ma nic poza napisem GERMANY i okrągłą "pieczątką" z bodajże datą. W drugim pod gaźnikiem coś znalazłem, ale nie ma to żadnego pokrycia w tym co ma na naklejce w bagażniku.