co do 1.4 to chwalę sobie ten silnik, jest niezawodny już od ho ho ho, nie jest to demon ale wystarcza spokojnie na nasze drogi, podpiszę się pod innymi wskazówkami,
-skrzynia, musisz się przejechać i sprawdzić czy nie wyje powyżej 60 km/h, i czy dobrze wchodzą biegi
warto kuknąć na podwozie,i na simering wybieraka, jak cieknie to niedobrze.
-korozja nadkoli tylniej klapy zwłaszcza klamki i wszystkiego poniżej tam trzeba się przyglądnąć,
-warto zabrać kogoś kto siedzi w blacharce, kuknij też pod wykładzinę bagażnika aby sprawdzić czy czasem coś nie było robione,
-obowiązkowo podpiąć pod VAG i sprawdzić przebieg i inne wartości czy są w normie, i czy ktoś tego nie zmienił, po jakichkolwiek zmianach w systemie zapisuje się login osoby która zarejestrowała ten program.
-jak się przejedziesz zwróć uwagę na ewentualne stuki w zawieszeniu czy nie występują oraz czy nie masz tzw dyskoteki podczas wchodzenia w zakręty lub przy nierównościach mogłoby to wskazywać na zużycie amortyzatorów.
-na rozgrzanym silniku na postoju odpal wszystkie odbiorniki prądu i jeśli obroty będą szalały to coś nie tak z silniczkiem krokowym lub brudna przepustnica.
-sprawdź cały sprzęt elektryczny czy działa to ważne, nawet kierunki czy awaryjne
-termostacik sprawdź ile się nagrzewa silnik pod obciążeniem i czy na włączonej dmuchawie na gorąco na max się czasem wskazówka nie wychyla poniżej 90stopni bo to już wskazuje śmierć termostatu.
wg mnie jakbyś miał brać 6N2 lub 6N to brałbym 6N ze względu na 1 sondę lambda w systemie wydechu, 6N2 ma 2 takie sondy co może powodować problemy w przyszłości, pomijam tu fakt że 6N2 jest ładniejsze od 6N
