Witam panowie po raz kolejny chce uzyskać odpowiedz na taki problem lecz wcześniej napisze co się stało z tamtym silnikiem .
Wiec niestety musiałem przeszczepić mu serce
Mechanik nie zaglądał do starego silnika wiec jaka przyczyna że się zatarł nie wiadoma .
Walem udało się przekręcić lecz dopiero wtedy kiedy użyło się 2 metrowej rury
A teraz przechodzimy do problemu o którym wspomniałem wyżej Mianowice wspomniałem ze obrotomierz stanoł na 1900 obr( w starym zatartym silniku )
i po odpalaniu na innym silniku chodzi poprawnie tylko że startuje od 1900 obr. a nie od 0 obr. na biegu jałowym wskazuje 2900 obr mnie więcej czyli jak powinno być 800 -900 obr.
CO jest nie tak zresetowanie żagarów nie pomaga .... mechanik mówi ze jakiś błąd jest i trzeba podpiąć się do auta .
Czy może rozkręcić obrotomierz z deski rozdzielczej i go ręcznie przestawić na punkt 0 obr. czy to będzie błąd
