Panowie mam taki problem odpaliłem auto i zaraz usłyszałem dźwięk alarmu i zaczęła się palić dioda od ciśnienia oleju sprawdziłem olej ( full stan ) ... po tym jednak musiałem jechać nie jechałem szybko nie miałem dużych obrotów auto podczas jazdy zgasło i już nie mogę go odpalić w ogóle nie przekręci rozrusznikiem ?
Silnik po chwili przestał mieć moc i jak chciałem zredukować zgasł i tyle ..
tez tak myślę ale jak próbuje kręcić go i zeruje mi zegary jakby jakieś zwarcie było czy coś ..
inni mówią ze to rozrusznik siadł styki czy tuleje i to przez to ??
[quote=""SnapyZwnb""]na śniegu to nie takie łatwe chyba nie ![/quote]
kolego , jesteś tutaj nowy a krzyczysz na moderatora ... spokojnie. Nieważne czy na śniegu czy nie powinniście dać radę we dwóch popchnąć, zrób to co napisał Goozik a później wykrzykuj.
[quote=""SnapyZwnb""]jak próbuje kręcić go i zeruje mi zegary jakby jakieś zwarcie było czy coś[/quote]
Zatarty - rozrusznik zablokowany i dlatego przygasają.
Zrób jeszcze test wg tego, co Goozik napisał.
Polecam wykręcić świece. Jak będzie ciężko szło, to szukaj następnego silnika.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)