[quote="Skfarek"]Linkę sprzęgła od razu wymień bo lubi się zacierać,[/quote]
Mam już nową - jakoś przed wakacjami zmieniałem, poza tym skrzynia zostaje

[quote="Skfarek"]Sprawdź wydech czy jest taki sam[/quote]
[quote="Kubrick"]Spokojnie, AEX ma jednorurke ;]
[/quote]
[quote="Skfarek"]Jak będziesz robił SWAPA rób go w dzień bo zawsze coś wyjdzie do kupienia a kicha jak w nocy nie możesz tego kupić i robotę musisz odłożyć.[/quote]
Trzy dni urlopu + weekend = powinno się udać.
[quote="Skfarek"]Jak robisz na raty poodkładaj sobie do oznaczonych pudełek śruby, sprawdź od razu ich stan czy nie wymagają zamian na nowe, śruby mają to do siebie że lubią same ginąć ;-)[/quote]
Jasne! Kable i kostki też sobie oznaczę. A co
[quote="Skfarek"]wszystkie filtry/płyny też bym zmienił i od razu rozrzad w nowym silniku[/quote]
Płyny oczywiście - jak tylko się dowiem na jakim oleju to jeździło. Rozrząd zmieniany 20kkm temu - może pasek tylko podmienię, a później i tak po 40kkm zrobię całość.
Zastanawiają mnie jeszcze dwie sprawy.
1. Czy ma znaczenie położenie sondy lambda na wydechu? ADX ma w okolicach ścianki grodziowej a AEX zaraz na początku, za kolektorem :blush2:
2. Czy pompa paliwa jest taka sama?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)