racja pomyliłem kody, AGR były wyjątkowe dlatego że występowały z kołem dwumasowym.zmienna geo mialy 90-konne ALH
Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
racja pomyliłem kody, AGR były wyjątkowe dlatego że występowały z kołem dwumasowym.zmienna geo mialy 90-konne ALH
00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji.Rozbrać sterownik , wyjąc płyte bo będzie w oleju i wymienić przewodzik gumowy w sterowniku od ciśnienia doładowania .
Sterownik silnika , pękają przewody od czujnika cisnienia ( który jest w środku sterownika silnika) i przez to do sterownika dostaje się olej co powoduje zwarcia i tym podobne.
Taki chyba masz.Możliwe przyczyny:
- uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania
- połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone)
Skutki:
- Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika.
Sposób usunięcia usterki:
- sprawdzić zawór magnetyczny N75
- sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.
[/quote]Rozbrać sterownik , wyjąc płyte bo będzie w oleju i wymienić przewodzik gumowy w sterowniku od ciśnienia doładowania .
Sterownik silnika , pękają przewody od czujnika cisnienia ( który jest w środku sterownika silnika) i przez to do sterownika dostaje się olej co powoduje zwarcia i tym podobne.
Sprawdż komputer czy do niego nie wchodzi wężyk.bład 65535 internalcontrol module memory error
Kod ten mówi o uszkodzeniu w oprogramowaniu pamięci,więc trzeba naprawić soft.
To sygnał ze sterownika. Może ( w przypadku ciągłości pojawiania się) oznaczać jego wymianę. Niestety.
Jak sie nie uda to Warszat ze sprzętem=>kasa=>cieszysz się że 65535 już nie maRozbrać sterownik , wyjąc płyte bo będzie w oleju i wymienić przewodzik gumowy w sterowniku od ciśnienia doładowania .
Sterownik silnika , pękają przewody od czujnika cisnienia ( który jest w środku sterownika silnika) i przez to do sterownika dostaje się olej co powoduje zwarcia i tym podobne.