Polo 1.6 odpala, gaśnie, nierówne obroty?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kylo86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Polo 1.6 odpala, gaśnie, nierówne obroty?

Post autor: kylo86 »

Witam, kupiłem we wrześniu polo 1.6 benzyna, rok 1994, autem wrociłem z niemiec i było wszystko ok, paliło na dotyk, aż do wymiany podstawowych rzeczy, po wymianie świec tydzień po tym silnik przestał normalnie pracować, objawy są takie że odpala ale na zimnym od razu gaśnie, trzeba przydepnać gazu że silnik pracował, obroty na biegu jałowym są 500obr/min, czy to na rozgrzanym czy zimnym silniku, jedynie co to po rozrgrzaniu silnik nie gaśnie tak jak na zimnym od razu, świece zostały wymienione na inne i to samo, wymienione dziś także kable WN, kopułka i to samo, jedynie to co zauwazyłem to że po odpięciu czujnika temperatury cieczy chłodzącej obroty jakby rosły i stabilizowały się ale nie do końca tak jak powinno być, przepustnica nawet czysta, proszę o jakieś porady?
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Jedź na VAG 'a. Może ten czujnik wariuje.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
p
paolo232
Newbie
Newbie
Posty: 4
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:25

Post autor: paolo232 »

Nie dam sobie ręki obciąć ale opisane przez Ciebie objawy to na 98% silniczek krokowy. Kolega miał te same objawy w Reno laguna wymienił silniczek i wszystko wróciło do normy :piwo:
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

U mnie było to przez silnik krokowy,byc moze byc to jeszcze przepustnica która jest bródna,oczyscic i zadoptowac,pozdr
k
kylo86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kylo86 »

Aha dzięki za odpowiedzi, oddałem dziś auto do mechanika zobaczymy jaka będzie jego diagnoza.
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Mi jak diagnoze okreslil raz mechanik-cwaniaczek, to za taka kase co mi powiedział wolałbym kupić nowy silnik i swapa zrobić :grin: napisz co tam z Twoim wyszło,pozdr
k
kylo86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: kylo86 »

Ok dam znać, juz troche tam wymieniłem części, więc wiem jaki był stan silnika oszukać się nie dam, dam znać, pozdrawiam.

-- Sob Paź 31, 2009 12:44 pm --

Witam, tak jak koledzy podpowiedzieli, powodem byl silnik krokowy, wymieniony auto narazie chodzi dobrze, dzięki za pomoc
j
jarek311086
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 264
Rejestracja: 28 kwie 2009, 13:00
Lokalizacja: Mława

Post autor: jarek311086 »

witam nie zakłada nowego tematu a sprawa jest następująca obroty nie falują ale słychać pracę silnika takie wycie systematczyne i równe falowanie i potrafi nieraz nie odpalić tzn.załapie i automatycznie zgaśnie po czym po chwili wszystko jest ok.nie ma reguły na te zachowanie.macie jakieś pomysły?z góry dzięki
Awatar użytkownika
bialas313
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 208
Rejestracja: 07 gru 2008, 11:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: bialas313 »

Witam, z przyzwyczajenia w tym dziale piszę, ponieważ miałem polo 1,6 AEE ale niestety musiał zmienić właściciela. Obecnie mam problem z innym vw, LUPO 1,0 zwariowało wczoraj. Zaczął szarpać, spadek mocy, kontrolka check engine raz świeci ciągle a raz miga. Na jałowym tak trzęsie całą budą tak jakkby nie chodził na wszystkich garach. Poprzedni właściciel bywał u kilku mechaników i prawie zawsze był czyszczony egr. Jutro od tego zaczynam, bywało tak że na rezerwie się dławił dlatego w poniedziałek filtr paliwa. Poniżej błędy jakie wyrzucił komp:

18011 - Internal Control Module failed self-test
P1603 - 35-10 - - - Intermittent

16804 - Catalyst System,Bank1 Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-10

16684 P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

16686 - P0302 Cyl.2 Misfire Detected

Z góry dzięki za pomoc
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
maverh
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 27 sie 2012, 22:01
Lokalizacja: Wrocław - Zachód

Post autor: maverh »

Witam Was Panowie i Panie!

Miałem podobny przypadek z moim Polo 6N2.

Moi drodzy, okazuje się, że miganie i trzęsienie się silnika to problem wypadania zapłonu.
Sprawdź cewkę zapłonową, kable i świece.

Wymieniłem wszystko i silnik chodzi bajecznie!
r
radar_88
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2014, 22:08

Post autor: radar_88 »

Za niskie obroty na biegu jałowym.
U mnie powodem był niesprawny czujnik temp. silnika.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”